کد خبر:32371
پ

بیوگرافی و هایلایت گل های الف مانگا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس

بر طبق اعلام برخی رسانه های خارجی، الف مانگا مهاجم برزیلی تیم گویاس، از گزینه های پیشنهاد شده به باشگاه پرسپولیس است و ممکن است این بازیکن به صورت قرضی به پرسپولیس بپیوندد. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی و هایلایت گل های الف مانگا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس جلب می نمائیم.   بیوگرافی […]

بر طبق اعلام برخی رسانه های خارجی، الف مانگا مهاجم برزیلی تیم گویاس، از گزینه های پیشنهاد شده به باشگاه پرسپولیس است و ممکن است این بازیکن به صورت قرضی به پرسپولیس بپیوندد. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی و هایلایت گل های الف مانگا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس جلب می نمائیم.

 

بیوگرافی و هایلایت گل های الف مانگا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس

الف مانگا مهاجم 190 سانتی متری برزیلی 26 سال سن دارد و در تیم های رده های پائین برزیل بازی کرده که مهمترین آنها گویاس بوده که در فصل اخیر برای این تیم 8 گل به ثمر رساند. او توانایی بازی در پست مهاجم نوک، وینگر چپ و راست را دارد اما تخصص اصلی او بازی در پست مهاجم نوک است. او که در مدت کمی پیشرفت چشمگیری داشته، ارزش خود را به یکباره از 100 هزار دلار به یک میلیون دلار رساند چرا که گل های حساس و حرفه ای که او برای گویاس به ثمر رساند، ارزش این مهاجم را افزایش داد.

در حال حاضر به نظر می رسد یحیی گل محمدی به دنبال یک مهاجم بلندزن و تاور برای تیمش است و از بین کیروش استنلی و الف مانگا، یک نفر جذب پرسپولیس خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید