کد خبر:31609
پ

بیوگرافی و هایلایت گلهای مارکو فوتاکس مهاجم مجارستانی استقلال

از شواهد و قرائن اینطور به نظر می آید که مارکو فوتاش یا به تعبیری مارکو فوتاکس، بازیکن سابق وردربرمن، لسترسیتی، پورتموث و هایدوک اشپیلیت کرواسی یکی از گزینه های اصلی حضور در خط حمله استقلال است. بیوگرافی و هایلایت گلهای مارکو فوتاکس مهاجم مجارستانی استقلال را در ادامه مشاهده می نمائید.   بیوگرافی فرانچسکو […]

از شواهد و قرائن اینطور به نظر می آید که مارکو فوتاش یا به تعبیری مارکو فوتاکس، بازیکن سابق وردربرمن، لسترسیتی، پورتموث و هایدوک اشپیلیت کرواسی یکی از گزینه های اصلی حضور در خط حمله استقلال است. بیوگرافی و هایلایت گلهای مارکو فوتاکس مهاجم مجارستانی استقلال را در ادامه مشاهده می نمائید.

 

بیوگرافی فرانچسکو مارگیوتا بازیکن ایتالیایی استقلال

 

بیوگرفای و سوابق و آمار گلزنی مارکو فوتاکس در تیم های سابقش

بیوگرافی و هایلایت گلهای مارکو فوتاش مهاجم مجارستانی استقلال
مارکو فوتاش که ببعضاً در برخی رسانه های ایرانی مارکو فوتاکس خوانده می شود، بازیکن مجارستانی الاصلی است که با قامت 196 سانتی متری در پست مهاجم نوک بازی می کند. او 31 سال سن دارد و در تیم های متوسط لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگا بازی کرده است. او در 37 بازی برای تیم فهویار در دو فصل 2019 تا 2021 در 37 بازی موفق به زدن 11 گل شد. او در در حد فاصل سال 2016 تا 2018 در تیم هایدوک اشپیک کرواسی توپ زده که در 37 بازی، 20 گل به ثمر رساند که عملکرد خوبی برای این مهاجم بلند قامت به حساب می آید. او سابقه 3 بازی ملی نیز در کارنامه او دیده می شود.

یکی از مواردی که باعث شده شایعه حضور این بازیکن در استقلال قوت بگیرد، فالو کردن پیج رسمی باشگاه استقلال توسط همسر مارکو فوتاکس است که به شایعات مبنی بر مذاکره استقلال با این بازیکن قوت بخشیده است.

مارکو فوتاش از 1 جولای در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن آزاد است و قیمت او در سایت ترانسفر مارکت 440 هزار دلار قید شده که احتمالاً استقلالی ها بتوانند با مبلغی پائینتر با این بازیکن به توافق برسند.

 

هایلایت گلهای مارکو فوتاکس بازیکن مجارستانی استقلال

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید