کد خبر:34224
پ

بیوگرافی و هایلایت گلهای توماس ورهیدس مهاجم هلندی مدنظر پرسپولیس

‌شایعات در خصوص پیوستن توماس ورهیدس به پرسپولیس در رسانه های اروپایی زیاد شده به طوری که سایت ترانسفر مارکت این بازیکن را به پرسپولیس لینک کرده و برخی رسانه های هلندی نیز به مذاکرات اشاره کرده اند؛ در ادامه توجه شما را به بیوگرافی و هایلایت گلهای توماس ورهیدس مهاجم هلندی مدنظر پرسپولیس جلب […]

‌شایعات در خصوص پیوستن توماس ورهیدس به پرسپولیس در رسانه های اروپایی زیاد شده به طوری که سایت ترانسفر مارکت این بازیکن را به پرسپولیس لینک کرده و برخی رسانه های هلندی نیز به مذاکرات اشاره کرده اند؛ در ادامه توجه شما را به بیوگرافی و هایلایت گلهای توماس ورهیدس مهاجم هلندی مدنظر پرسپولیس جلب می نمائیم.

بیوگرافی توماس ورهیدس مهاجم هلندی مدنظر پرسپولیس

بیوگرافی و هایلایت گلهای توماس ورهیدس مهاجم مدنظر پرسپولیس
بنا بر ادعای رسانه هلندی elfvoetbal، پرسپولیس در حال تلاش برای جذب توماس ورهیدس مهاجم 29 ساله باشگاه آدو دن هاخ هلند است. این مهاجم تنومند و 192 سانتی‌متری یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ دو هلند (Eerste Divisie) محسوب می‌شود و در حال حاضر با زدن 16 گل تا پایان هفته بیستم، رتبه سوم جدول گلزنان لیگ دو هلند را به خود اختصاص داده است. ورهیث طی فصل جاری مجموعاً 21 بازی برای آدو دن هاخ در تمامی رقابت‌ها انجام داده که حاصل آن ثبت 19 گل و 4 پاس گل بوده است. چنین عملکرد خیره‌کننده و فوق‌العاده‌ای از این غول هلندی، نوید یک خرید باکیفیت را به پرسپولیس می‌دهد و شاید ورهیث، همان قطعه گمشده پازل یحیی گل‌محمدی در خط حمله باشد.
گفتنیست ورهیدس تا سال 2024 با باشگاه فعلی اش قرارداد دارد و پرسپولیس در صورت تمایل به جذب او می بایست علاوه بر پرداخت حدود 500 هزار دلار برای خرید قطعی او، مبلغی را به عنوان رضایتنامه به باشگاه هلندی بپردازد.
اگرچه به نظر نمی رسد این اتفاق در نقل و انتقالات زمستانی نهایی شود چرا که اولاً وضعیت توماس ورهیدس در فوتبال هلند به شکلی است که از او به عنوان ارلینگ هالند ثانی یاد می شود و بدون تردید او به حضور در تیمهای بزرگ اروپایی فکر می کند تا حضور در لیگ آماتور ایران.

هایلایت گل های توماس ورهیدس هلندی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید