کد خبر:32398
پ

بیوگرافی مارتون اپل مهاجم مجارستانی مدنظر پرسپولیس

یک سایت مجارستانی، بازیکنی به نام مارتون اپل را به پرسپولیس لینک کرده و مدعیست، این مهاجم ملی پوش مجارستان از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی دریافت کرده است. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی مارتون اپل مهاجم مجارستانی مدنظر پرسپولیس جلب می نمائیم.   بیوگرافی مارتون اپل مهاجم مجارستانی مدنظر پرسپولیس مارتون اپل مهاجم 30 […]

یک سایت مجارستانی، بازیکنی به نام مارتون اپل را به پرسپولیس لینک کرده و مدعیست، این مهاجم ملی پوش مجارستان از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی دریافت کرده است. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی مارتون اپل مهاجم مجارستانی مدنظر پرسپولیس جلب می نمائیم.

 

بیوگرافی مارتون اپل مهاجم مجارستانی مدنظر پرسپولیس

مارتون اپل مهاجم 30 ساله اهل مجارستان است که با قامت 189 سانتی متری خود در پست مهاجم نوک بازی می کند. او سابقه بازی در همه رده های سنی تیم ملی مجارستان را دارد و از سال 2017 تاکنون نیز به طور معمول به تیم ملی مجارستان دعوت می شود و در 7 بازی که برای تیم ملی مجارستان به میدان رفته، موفق به گلزنی نشده است.

آمار گلزنی مارتون اپل در چند فصل اخیر جالب به نظر نمی رسد و او در سال 2020 تاکنون در 20 بازی که به میدان رفته تنها موفق به زدن دو گل شده است. تیم فعلی مارتون اپل بوداپست هانوفد نام دارد که بهترین عملکرد این بازیکن حد فاصل سال 2018 تا 2020 نیز به حضورش در این تیم مربوط می شود به طوری که در 41 بازی، 19 گل برای این تیم به ثمر رساند.

ارزش مارتون اپل در سایت ترانسفرمارکت، 440 هزار دلار درج شده و با توجه به اینکه قرارداد او در تابستان 2022 به پایان می رسد، باشگاه فعلی او به میل نیست تا از طریق فروش او، مبلغی را به عنوان درآمدزایی به دست بیاورد.

 

به نظر شما با توجه به تراکن در خظ حمله پرسپولیس، آیا کادر فنی این تیم باید بر روی خرید یک مهاجم دیگر تمرکز کند یا بر روی جذب یک پلی میکر حرفه ای حساب باز کند؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • زهرا 2 نوامبر 2021 / 8:32 ب.ظ

    خدایا خودت مراقب پرسپولیس عزیز و قهرمان ما باش آمین

    • حسین 3 نوامبر 2021 / 7:02 ق.ظ

      بعد بابا مسعود دست به دامان خدا شوید💙💙💙💙

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید