کد خبر:32883
پ

بیوگرافی استویان ورانیز هافبک تهاجمی بوسنیایی مدنظر استقلال

استویان ورانیز گزینه ورودی احتمالی استقلال در رسانه ها و فضای مجازی، و ترانسفر مارکت که هافبک نفوذی و بازیساز ٣۵ باشگاه براک بانیالوکا بوسنی و هرزگوین هست و طبق ترانسفر مارکت تا آخر ژوئن ٢٠٢٣ با این تیم قرار داد و امکان حضور او در استقلال وجود ندارد چرا که اصولاً بازیکن آزاد نیست. […]

استویان ورانیز گزینه ورودی احتمالی استقلال در رسانه ها و فضای مجازی، و ترانسفر مارکت که هافبک نفوذی و بازیساز ٣۵ باشگاه براک بانیالوکا بوسنی و هرزگوین هست و طبق ترانسفر مارکت تا آخر ژوئن ٢٠٢٣ با این تیم قرار داد و امکان حضور او در استقلال وجود ندارد چرا که اصولاً بازیکن آزاد نیست. اما با توجه به درخواست کاربران، آمار گلزنی و سوابق و بیوگرافی استویان ورانیز هافبک تهاجمی بوسنیایی مدنظر استقلال در ادامه قرار داده شده است.

 

بیوگرافی استویان ورانیز هافبک تهاجمی بوسنیایی مدنظر استقلال

بیوگرافی استویان ورانیز هافبک تهاجمی بوسنیایی مدنظر استقلال

البته استویان آخرین بازی خود را برای این تیم در ۹ آبان(٣١ اکتبر) انجام داده است و شایعه آن هست که قبل از ۱۶ آبان با این تیم فسخ کرده است.
او در همین فصل که ١٩ بازی برای تیم خود انجام داده ١١ گل زده است، و در فصل قبل ١٨ گل و دو پاس گل به عنوان آقای گلی لیگ رسده است.
او در مجموع سابقه ۴٢٣ بازی در لیگهای نه چندان مطرح اروپایی و انتخابی جام باشگاه های اروپا(یوفا) دارد که موفق به ثمر رساندن ١٢٢ گل و ۲۳ پاس شده است.
با آنکه در پروفایل او در ترانسفر مارکت از او به عنوان سنتر فوروارد یاد شده است، اما او فقط در پنج ۵ بازی به عنوان سنتر فوروارد بازی کرده است.
او ١٢۵ بار در پست هافبک طراح و تهاجمی، ۴٣ بار هافبک وسط و میانه، ۴٣ بار هافبک دفاعی، ۴ بار مهاجم کاذب، وینگر چپ و راست یا حتی مدافع میانی نیز سابقه بازی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید