کد خبر:6264
پ

بیوگرافی آرمان رمضانی مهاجم جدید پرسپولیس

مهاجم بلندقامت سایپا با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی آرمان رمضانی مهاجم جدید پرسپولیس جلب می نمائیم.   آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس   بیوگرافی آرمان رمضانی مهاجم جدید پرسپولیس پس از مذاکرات بین مسئولین پرسپولیس و آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت و 192 سانتی […]

مهاجم بلندقامت سایپا با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی آرمان رمضانی مهاجم جدید پرسپولیس جلب می نمائیم.

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

 

بیوگرافی آرمان رمضانی مهاجم جدید پرسپولیس

بیوگرافی آرمان رمضانی مهاجم جدید پرسپولیس

پس از مذاکرات بین مسئولین پرسپولیس و آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت و 192 سانتی متری سایپا، این بازیکن که در پست مهاجم تارگت بازی می کند با توافق بر سر قرارداد دوساله به پرسپولیس پیوست تا عملاً جانشین اوساگونایی شود که به الشرطه عراق رفته است.

 

بیوگرافی آرمان رمضانی

این بازیکن 28 ساله اهل ماسال گیلان است و سابقه بازی در تیم های اکسین، پاس همدان، ملوان و فجر سپاسی و سایپا در کارنامه ش دیده می شود. او سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه دارد و یکی از مهاحمین زهردار لیگ محسوب می شود که سبک بازی اش شباهت زیادی به علی دایی و رضا عنایتی دارد. از آرمان رمضانیبیشتر در نقش گلساز در تیمهایی که بازی کرده، استفاده شده و به همین دلیل، تعداد گلهای او زیاد نبوده اگرچه بهترین عملکرد او در فصل نوزدهم لیگ برتر رقم خورد که توانست 6 گل وارد دروازه حریفان کند.

 

صحبتهای آرمان رمضانی پس از پیوستن به پرسپولیس

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید