کد خبر:38786
پ

بیانیه کاپیتان های تیم های لیگ برتر انگلیس: دیگر قبل از مسابقات زانو نمی زنیم!

اتحادیه بازیکنان لیگ برتر انگلیس بیانیه کاپیتان های 20 تیم لیگ برتری را در عدم انجام حرکت زانو زدن قبل از هر مسابقه را برای مبارزه با نژادپرستی منتشر کرد. بیانیه کاپیتان های تیم های لیگ برتر انگلیس: دیگر قبل از مسابقات زانو نمی زنیم! بیانیه کاپیتان های تیم های لیگ برتر انگلیس: دیگر قبل […]

اتحادیه بازیکنان لیگ برتر انگلیس بیانیه کاپیتان های 20 تیم لیگ برتری را در عدم انجام حرکت زانو زدن قبل از هر مسابقه را برای مبارزه با نژادپرستی منتشر کرد.

بیانیه کاپیتان های تیم های لیگ برتر انگلیس: دیگر قبل از مسابقات زانو نمی زنیم!

بیانیه کاپیتان های تیم های لیگ برتر انگلیس: دیگر قبل از مسابقات زانو نمی زنیم!بیانیه کاپیتان های تیم های لیگ برتر انگلیس: دیگر قبل از مسابقات زانو نمی زنیم!

بر این اساس، دیگر خبری از زانو زدن بازیکنان قبل از هر مسابقه لیگ برتری نخواهد بود و تنها در مسابقات خاص و ایام خاص این اتفاق رخ خواهد داد. در بیانیه کاپیتان های تیمها آمده که به منشور حرکت ضدنژادپرستی پایبند هستند اما به واسطه از بین رفتن تمرکز بازیکنان رنگین پوست به واسطه این حرکت، حتای المقدور از انجام این حرکت در هر بازی اجتناب خواهند کرد و تنها به صورت نمادین در بازیها و ایام خاص اینکار را انجام می دهند.

فینال های جام اتحادیه، جام حذفی انگلیس و همچنین بازیهایی که در باکسینگ دی در ایام کریسمس انجام می شود از جمله این ایام خاص هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید