کد خبر:30422
پ

بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی احمد نوراللهی

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جدایی هافبک ارزشمند تیمش واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جدایی احمد نوراللهی واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: هیچ نامی بزرگ‌تر از «پرسپولیس» نیست و همیشه باد به این پرچم سرخ و زیبا می‌وزد. احمد نوراللهی با انتشار پستی […]

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جدایی هافبک ارزشمند تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جدایی احمد نوراللهی واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

هیچ نامی بزرگ‌تر از «پرسپولیس» نیست و همیشه باد به این پرچم سرخ و زیبا می‌وزد.

احمد نوراللهی با انتشار پستی در اینستاگرام، اعلام کرد قصد جدایی دارد. برخلاف تصور نوراللهی که می‌خواست باشگاه را مقابل هواداران قرار بدهد، مدیران پرسپولیس برای این بازیکن آرزوی صحت، سلامت و موفقیت می‌کنند.

نوراللهی چند روز قبل، به تنهایی به دفتر باشگاه آمد و با جعفر سمیعی مذاکره کرد. او به دنبال رشد تقریبا سه برابری رقم قراردادش نسبت به فصل قبل بود و باشگاه با پیشنهادات و خواسته‌های این بازیکن موافقت کرد. همان زمان، او به مدیرعامل و رییس هیات مدیره قول داد روز شنبه ۲۳ مرداد به باشگاه آمده و قراردادش را تمدید کند. حتی امروز (سه‌شنبه ۲۶ مرداد) نیز، مدیربرنامه‌های نوراللهی به باشگاه مراجعه کرد تا اقدامات نهایی برای تمدیدقرارداد صورت گیرد. پاسخ همه خواسته‌های نوراللهی مثبت اعلام شد و منتظر حضور او در دفتر پرسپولیس بودیم اما به یکباره با پست خداحافظی‌اش مواجه شدیم.

باشگاه پرسپولیس از شش ماه قبل برای تمدید قرارداد با بازیکنانی که در پایان فصل بیستم، قراردادشان به اتمام رسید، آستین‌ها را بالا زد و هم‌چنان در انتظار مذاکره هستیم تا با قراردادهای معقول، آنها را در لیست خود حفظ کنیم. نباید با رفتاری غیراخلاقی، بازیکنان را تحت فشار قرار بدهیم تا این شائبه به وجود بیاید که باشگاه قصد دارد ستاره‌ها خود را مقابل هواداران قرار بدهد.

لازم به یادآوری است؛ تاب آوردن مقابل پیشنهادات دلاری بسیار سخت و مقاومت برابر این پیشنهادات برای باشگاه پرسپولیس با این حجم از مشکلات اقتصادی، غیرممکن است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید