کد خبر:44659
پ

به پریرا گفته بودند تو فقط دایو بزن؟ | اعلام پنالتی به سود پرسپولیس با داور!

لئاندرو پریرا مهاجم خارجی پرسپولیس در طول مدت حضورش در پرسپولیس با یک گل زده، عملکرد ناامیدکننده ای از خود بر جای گذاشت. اما نکته جالب اینکه او در قهرمانی پرسپولیس نقشی مهم ایفا کرد چرا که با چند دایو خود توانست چند پنالتی مهم به سود پرسپولیس بگیرد. با بازبینی صحنه هایی که بر […]

لئاندرو پریرا مهاجم خارجی پرسپولیس در طول مدت حضورش در پرسپولیس با یک گل زده، عملکرد ناامیدکننده ای از خود بر جای گذاشت. اما نکته جالب اینکه او در قهرمانی پرسپولیس نقشی مهم ایفا کرد چرا که با چند دایو خود توانست چند پنالتی مهم به سود پرسپولیس بگیرد. با بازبینی صحنه هایی که بر اثر سرنگون شدن پریرا به سود پرسپولیس پنالتی اعلام شده به یاد صحبت های رئیس سابق کمیته انضباطی افتادیم که مدعی بود داور به بازیکن تیم معروف و پرهوادار گفته بود، شما فقط خودتان را در محوطه جریمه روی زمین بیاندازید، باقی کار و اعلام پنالتی با من!

البته این نکته در خصوص سایر بازیکنان پرسپولیس هم صادق بود چرا که تاثیرگذارترین اشتباه داوری به سود پرسپولیس در بازی این تیم در رفسنجان مقابل مس اتفاق افتاد. جایی که مدافع مس حدود دو متر بیرون از محوطه جریمه روی مهدی عبدی خطا کرد اما به طرز شگفت انگیزی داور و کمک داور این خطا را داخل محوطه جریمه تشخیص دادند تا یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه پرسپولیس اینگونه مدیریت شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید