کد خبر:19312
پ

به مناسبت تولد 36 سالگی کریستیانو رونالدو | کلیپ تولد رونالدو

امروز 5 فوریه 2021 تولد 36 سالگی کریستیانو رونالدو اسطوره فوتبال پرتغال و جهان است؛ رونالدو که در مدت فعالیتش در فوتبال حرفه ای به افتخارات فردی و تیمی بسیاری رسیده، در سال 2021 از نظر گلزنی، یک سال رویایی را سپری می کند و با تداوم این روند و قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان […]

امروز 5 فوریه 2021 تولد 36 سالگی کریستیانو رونالدو اسطوره فوتبال پرتغال و جهان است؛ رونالدو که در مدت فعالیتش در فوتبال حرفه ای به افتخارات فردی و تیمی بسیاری رسیده، در سال 2021 از نظر گلزنی، یک سال رویایی را سپری می کند و با تداوم این روند و قهرمانی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا،  کسب توپ طلای 2021 برای او دور از دسترس نخواهد بود. در ادامه توجه شما را به تیزر تولد 36 سالگی و همچنین جشن های تولد رونالدو در سالهای قبل جلب می نمائیم.

 

عکس و فیلم های جدید رونالدو و زنش

 

نکته جالب در خصوص تولد رونالدو اینکه زادروز تولد او با نیمار جونیور برزیلی همزمان است و امروز روز تولد نیمار نیز به حساب می آید.

چند روز پیش نیز تولد 27 سالگی همسر رونالدو جورجینا رودریگز بود که به واسطه برگزاری جشن تولد جنجالی برای جورجینا در کوه های آلپ پلیس ایتالیا او را تحت تعقیب قرار داده است.

به مناسبت تولد 36 سالگی کریستیانو رونالدو

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید