کد خبر:9659
پ

به این دلیل ساده محمد نادری دوست ندارد در پرسپولیس بماند

محمد نادری مدافع چپ رونده پرسپولیس که از فیزیک خوب و البته تکنیک قابل توجهی برخوردار است؛ از اقدام باشگاه در نقل و انتقالات دلخور است و با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد، تمایلی به ماندن در پرسپولیس ندارد.   برنامه بازی های پرسپولیس در فصل 99/1400   به این دلیل […]

محمد نادری مدافع چپ رونده پرسپولیس که از فیزیک خوب و البته تکنیک قابل توجهی برخوردار است؛ از اقدام باشگاه در نقل و انتقالات دلخور است و با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد، تمایلی به ماندن در پرسپولیس ندارد.

 

برنامه بازی های پرسپولیس در فصل 99/1400

 

به این دلیل ساده محمد نادری دوست ندارد در پرسپولیس بماند

به این دلیل ساده محمد نادی دوست ندارد در پرسپولیس بماند

نادری که به عنوان بازیکنی در جه به او نگاه می شد و همواره گزینه دوم برای بازی در پست دفاع چپ پرسپولیس به حساب می آمد، از رفتار کادر فنی ناراحت است؛ او که با مصدومیت انصاری و ربیع خواه، شانس اول بازی در پست دفاع چپ به شمار می آمد، امیدوار بود لیسگ بیستم را به طور فیکس بازی کند اما یحیی گل محمدی به سراغ خرید سعید آقایی رفت تا مشخص شود همچنان نگاهش به نادری به عنوان نیمکت نشین بازیکن اصلی در پست دفاع چپ است.

از گوشه و کنار شنیده می شود، دلخوری نادری از گل محمدی از جایی شروع شد که او در دربی برگشت مشکلی برای بازی در پست دفاع چپ نداشت اما یحیی ترجیح داد تا از شجاع خلیل زاده در پستس غیرتخصصی استفاده کند که اتفاقاً عملکرد او به قدری بد بود که کادر فنی خیلی زود متوجه اشتباهاتش شد و در دقیقه 20، اصلاحات لازم را در ترکیب انجام داد تا بازی متعادل تر دنبال شود.

به نظر می رسد مذاکره استقلال با محمد نادری جدی است چرا که در صورتر توافق با او، آبی ها قید همکاری با میلیچ را خواهند زد چرا که مبلغ درخواستی نادری، نصف مبلغی است که اکنون به میلیچ پرداخت می شود و نادری نیز با خصوصیات بازی که دارد، دست کمی از میلیچ ندارد.

او شب گذشته پاسخ تماس های افشین پیروانی را برای مذاکره برای بازگششت به پرسپولیس را نداد تا مشخص شود عزمش برای جدایی از پرسپولیس جدی است و قصد دارد در جایی بازی کند که به او به عنوان بازین فیکس نگاه می شود نه نیمکت نشین مطمئن برای بازیکن اصلی!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 13 اکتبر 2020 / 11:42 ق.ظ

    تلفن باشگاه وپیروانی وجواب نمیده بعدبه دروغ میگه بامن تماس نگرفتن حالاخوبه همیشه هم مصدومی عرضه داری وایسارقابت کن حقت وبگیر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید