کد خبر:25576
پ

بهترین ترکیب پرسپولیس در دربی 95 کدام است؟

از ساعت 19:30 امروز عصر، پرسپولیس در نود و پنجمین شهرآورد تهران به مصاف استقلال خواهد رفت. این دیدار از آن جهت برای پرسپولیس حیاتی محسوب می شود که تساوی یا شکست در آن احتمالاً منجر به از دست رفتن قهرمانی این تیم خواهد شد چرا که در صورت پیروزی سپاهان در بازی این هفته […]

از ساعت 19:30 امروز عصر، پرسپولیس در نود و پنجمین شهرآورد تهران به مصاف استقلال خواهد رفت. این دیدار از آن جهت برای پرسپولیس حیاتی محسوب می شود که تساوی یا شکست در آن احتمالاً منجر به از دست رفتن قهرمانی این تیم خواهد شد چرا که در صورت پیروزی سپاهان در بازی این هفته خود، فاصله سرخ ها با صدر جدول افزایش پیدا می کند و از طرفی، استقلال نیز خود را به نزدیکی امتیازات پرسپولیس خواهد رساند. در نتیجه بر خلاف این تصور که استقلال در این بازی نیاز به برد دارد، پرسپولیس و کادر فنی این تیم نیزبه خوبی می دانند که شکست در این بازی مساوی با شروع بحران و افول تیمشان خواهد بود و تساوی نیز منجر به افزایش فاصله با صدرنشین خواهد شد در نتیجه می بایست منتظر یک بازی تهاجمی از پرسپولیس در این دیدار باشیم. در ادامه توجه شما را به بهترین ترکیب ممکن پرسپولیس با نفرات فعلی این تیم جلب می نمائیم.

 

3000 امتیاز جایزه برندگان پیش بینی دربی 95 در اپلیکیشن بتاکاپ

 

بهترین ترکیب پرسپولیس در دربی 95 کدام است؟

بهترین ترکیب پرسپولیس در دربی 95 کدام است؟

حامد لک بدون تردید در این دیدار در درون دروازه پرسپولیس خواهد ایستاد.

اطلاع دقیقی از میزان مصدومیت کنعانی زادگان در دست نیست اما با توجه به حضور این بازیکن در تمرین روز گذشته پرسپولیس به نظر می رسد او مشکلی برای همراهی تیم در دربی ندارد و در کنار سید جلال حسینی زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل خواهد داد.

سعید آقایی که عملکرد خوبی در دربی رفت از خود به نمایش گذاشته بود در این بازی پس از مدتها احتمالاً در پست دفاع چپ پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

در جناح دیگر، سیامک نعمتی مهره فیکس گل محمدی در دفاع راست خواهد بود.

میلاد سرلک و احمد نوراللهی احتمالاً دو هافبک میانی جلوی مدافعین پرسپولیس را تشکیل می دهند.

این احتمال وجود دارد که یحیی در این بازی با سیستم 1-3-2-4 تیمش را روانه میدان کند تا از حداکثر پتانسیل نفرات و هافبک های خلاق خود استفاده کند و با توجه به بعید بودن احتمال بازی امید عالیشاه در این دیدار، سه هافبک پشت مهاجم پرسپولیس در این دیدار را احتمالاً مهدی ترابی وحید امیری و احسان پهلوان تشکیل خواهند داد.

در نوک حمله نیز به احتمال بسیار زیاد شهریار مغانلو از ابتدا فیکس خواهد بود و با توجه به شرایط بازی، احتمالاً در نیمه دوم عیسی آل کثیر یا به جای او و یا در کنار او به میدان می رود.

کلیدواژه : پرسپولیسدربی 95

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • یوسف قاسمی 14 جولای 2021 / 10:43 ق.ظ

    دروازه بان = حامد لک
    دفاع وسط = سیدجلال حسینی(c) _ حسین کنعانی زادگان
    دفاع راست = سیامک نعمتی
    دفاع چپ = سعید اقایی
    هافبک دفاعی = احمد نورالاهی
    هافبک تهاجمی = مهدی ترابی _ وحید امیری
    فروارد راست = عیسی ال کثیر
    فروار چپ = مهدی عبدی
    فوروارد نوک = شهریار مغانلو

  • ناشناس 14 مه 2021 / 11:49 ق.ظ

    ترابی و ال کثیر گل میزنن . دقایق آخر بازی عبدی از سرویس بهداشتی میاد باز به کیسه گل میزنه در کل پرسپولیس می‌بره بد جور هم میبره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید