کد خبر:19018
پ

بهانه عجیب وزیر ارتباطات در خصوص کیفیت اینترنت با اسم رمز عادل فردوسی پور

شب گذشته محمد جواد آذری جهرمی وزیر جوان کابینه روحانی با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به علل کیفیت پائین اینترنت در ایران و پهنای باند محدود پرداخت که در این بین با کمک از امحبوبیت عادل فردوسی پور سعی کرد نقص های سیستم فعلی را پوشش دهد.   جهرمی گفت:   یک گزارشگر […]

شب گذشته محمد جواد آذری جهرمی وزیر جوان کابینه روحانی با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به علل کیفیت پائین اینترنت در ایران و پهنای باند محدود پرداخت که در این بین با کمک از امحبوبیت عادل فردوسی پور سعی کرد نقص های سیستم فعلی را پوشش دهد.

 

جهرمی گفت:

 

یک گزارشگر (فردوسی‌پور) را مردم دوست دارند؛ عرصه را بر او محدود کردید و اگر مجبور شد بر روی یک پلتفرم بین‌المللی حضور یابد و پهنای باند خارجی مصرف شد؛ به وزارت ارتباطات «گیر» می‌دهید؟
داخلی کردن پهنای باند، دستوری نیست. اگر پهنای باند داخلی می‌خواهید؛ به ذائقه مردم احترام بگذارید؛ بجای بستن و محدود کردن، آزاد کنید و رفع انحصار.

 

به واقع کل مشکل پهنای باند و سرعت اینترنت ایران با آزاد گذاشتن عادل فردوسی پور حل می شود جناب وزیر؟ نکته اینجاست که علی فروغی چندی پیش در یک افشاگری مدعی شد بارها پیشنهاد همکاری به فردوسی پور داده اند اما خود او نپذیرفته است.

 

افشاگری فروغی در مورد فردوسی پور

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید