کد خبر:12578
پ

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از اوکراین می آید | تائید مذاکرات با شهاب زاهدی

شهاب زاهدی مهاجم 25 ساله ملایری سابق پرسپولیس که سه فصلی در این تیم توپ زده بود، در سال 2017 لژیونر شد و ابتدا به سوون سامسونگ کره جنوبی پیوست و سپس به المپیک دونتسک و اکنون به دنبال راهی است تا بتواند با بازگشت به پرسپولیس، شایستگی های خود را نشان دهد. او ضمن […]

شهاب زاهدی مهاجم 25 ساله ملایری سابق پرسپولیس که سه فصلی در این تیم توپ زده بود، در سال 2017 لژیونر شد و ابتدا به سوون سامسونگ کره جنوبی پیوست و سپس به المپیک دونتسک و اکنون به دنبال راهی است تا بتواند با بازگشت به پرسپولیس، شایستگی های خود را نشان دهد. او ضمن تائید مذاکرات پیش فصل برای حضورش در پرسپولیس، از مذاکرات جدید مدیران باشگاه با باشگاه المپیک پرده برداشت و مدعی شد در صورت رضایت المپیک با کمال میل به پرسپولیس می پیوندد. زاهدی با 187 سانتی متر قد در پست مهاجم تارگت بازی می کند و آمار گلزنی مناسبی را از خود در تیم المپیک بر جای گذاشته به طوری که در 23 بازی، 10 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

 

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از اوکراین می آید | تائید مذاکرات با شهاب زاهدی

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از اوکراین می آید | تائید مذاکرات با شهاب زاهدی

 

زاهدی در خصوص مذاکراتش با پرسپولیس گفت:

 

قبل از اینکه فصل شروع شود نامه نگاری رسمی با باشگاه انجام شد و بحث رضایتنامه پیش آمد و المپیک اجازه جدایی را به من نداد تا به پرسپولیس بپیوندم. حالا هم بعد از اتفاقی که برای عیسی آل‌کثیر افتاده و من شخصا برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم زودتر مشکلش برطرف شود و به زمین بازی برگردد؛ دوباره صحبت هایی با من انجام گرفته ولی مسائلی است که باید بین باشگاه ها حل شود و از حیطه من خارج است. چون بحث اصلی رضایتنامه ای است که باید از سود باشگاه المپیک صادر شود.

 

به نظر می رسد نبود مهاجم با کیفیت در لیگ برتر و همچنین قانون منع جذب بازیکن خارجی، دست کادر فنی پرسپولیس را برای جذب جانشین عیسی آل کثیر بسته است و انها به دنبال جذب بازیکنان دو رگه فوتبال ایران که در کشورهای خارجی توپ میزنند هستند.

 

تکمیلی: ایجنت شهاب زاهدی دقایقی پیش از بعید بودن انتقال شهاب به پرسپولیس گفت:

باشگاه پرسپولیس برای جذب زاهدی به جز توافق با خود او برای قراردادی که منعقد می کند، باید مبلغ 500 هزار دلار به باشگاه اوکراینی پرداخت کند. به همین دلیل من شخصا خیلی بعید می دانم این اتفاق رخ داده و شهاب پرسپولیسی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید