کد خبر:7422
پ

بلندپروازی پسر شجاع کار دست پرسپولیس داد | صعود پرسپولیس سخت تر از قبل شد

دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل ساعاتی پیش به پایان رسید و این بازی نه چندان جالب از لحاظ فنی در نهایت با نتیجه 1 بر 0 به سود الدحیل خاتمه پیدا کرد تا شانس صعود پرسپولیس با توجه به هر نتیجه ای که در بازی التعاون و الشارجه رقم بخورد، به مخاطره بیفتد چرا […]

دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل ساعاتی پیش به پایان رسید و این بازی نه چندان جالب از لحاظ فنی در نهایت با نتیجه 1 بر 0 به سود الدحیل خاتمه پیدا کرد تا شانس صعود پرسپولیس با توجه به هر نتیجه ای که در بازی التعاون و الشارجه رقم بخورد، به مخاطره بیفتد چرا که هر نتیجه ای در آن دیدار، پرسپولیس را به رده سوم جدول می فرستد.

 

جدول گروه پرسپولیس در آسیا

 

بلندپروازی پسر شجاع کار دست پرسپولیس داد | صعود پرسپولیس سخت تر از قبل شد

بلندپروازی پسر شجاع کار دست پرسپولیس داد | صعود پرسپولیس سخت تر از قبل شد

پرسپولیس در حالی بازی مقابل الدحیل را آغاز کرد که طبق انتظار برای مساوی به میدان آمده بود و در ابتدا سعی در گل نخوردن داشت و با ساختار دفاعی چند لایه از دروازه خود محافظت می کرد و چشم به ضدحملات جسته و گریخته داشت. بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول نمایش تقریباً خوبی از خود ارائه کردند و با میانداری همیشگی بشار رسن، نبض میانه میدان در ضد حملات در اختیار پرسپولیس بود که بی دقتی مهاجمین این تیم در زدن ضربات آخر، باعث از دست رفتن دو موقعیت خوب گلزنی شد.

بازی در نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که پرسپولیس به خیال برنده شدن مقابل تیم نه چندان قدرتمند الدحیل که چیز خاصی برای ارائه نداشت، وارد زمین شد و بازی را از بالا آغاز کرد و همین طمع گل محمدی باعث شد تا الدحیل از فضاهای ایجاد شده در بین مدافعین پرسپولیس استفاده کند و بر روی اشتباه شجاع خلیل زاده برای دفع توپی که ارتفاع زیادی داشت، یک پنالتی مفت به حریف بدهد و حریف نیز با حرفه ای گری تمام از تک گل خود که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید دفاع کرد تا صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرده باشد و در بازی هفته پایانی تنهای برای صدرنشینی مقابل تیم ضعیف التعاون بجنگد.

 

گل محمدی در این بازی به عیسی آل کثیری بازی داد که به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت پا نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و در ادامه نیز با تعویض او آرمان رمضانی را به زمین فرستاد که هرگز نتوانست در جریان بازی اثرگذار باشد.

حضور علی شجاعی نیز نتوانست کمک خاصی به پرسپولیس در این دیدار کند و تنها تعویض موفق او امید عالیشاه بود که با حضورش در زمین و حرکات پا به توپش، نظم خط میانی الدحیل را به هم ریخت.

 

الدحیل در این بازی نشان داد آن تیم قدرتمندی که همگان از آن یاد می کنند نبود و شاید اگر تیم یحیی از نیمه اول مثل نیمه دوم راحت تر بازی می کرد، به سادگی مقابل گلر کوتاه قامت الدحیل به گل می رسیدند.

 

شجاع خلیل زاده که با گل سه امتیازی در دقایق پایانی دیدار اول مقابل التعاون، امیدهای صعود سرخ پوشان را زنده نگه داشت در این بازی با یک اشتباه عجیب و تنها به واسطه کری خوانی بی مورد با ادمیلسون جونیور، مانع از قطعی شدن صعود پرسپولیس به مرحله حذفی شد.

 

پی نوشت: تصمیم بحث برانگیز AFC در بخشیدن کارت قرمز مهدی بن عطیه مدافع با تجربه و معروف الدحیل نیز بر روی حواشی این بازی تاثیر گذاشته بود و تفکرات کادر فنی پرسپولیس برای باز کردن خط دفاع الدحیل بدون بن عطیه را بر هم زد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 22 سپتامبر 2020 / 2:05 ب.ظ

    هرچه نگاش میکنیم بیشتر شبیه خانم کوچولوِ تا پسرشجاع! عن زدگان هم شبیه شیپورچیه!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید