کد خبر:11305
پ

برگ ریزان در کادر فنی استقلال | سیروس هم جدا شد

یک عضو دیگر کادر فنی تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم شرکت نکرد. روز گذشته بود که علی شیخ الاسلامی عضو کادر آنالیز و فنی تیم استقلال از جمع آبی پوشان شد اما امروز سیروس دین محمدی نیز در تمرین آبی پوشان شرکت نکرد. روز گذشته اعضای کادر فنی تیم استقلال برای امضای قرارداد […]

یک عضو دیگر کادر فنی تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم شرکت نکرد.

روز گذشته بود که علی شیخ الاسلامی عضو کادر آنالیز و فنی تیم استقلال از جمع آبی پوشان شد اما امروز سیروس دین محمدی نیز در تمرین آبی پوشان شرکت نکرد.

روز گذشته اعضای کادر فنی تیم استقلال برای امضای قرارداد به این باشگاه مراجعه کردند اما دین محمدی و شیخ الاسلامی قرارداد را امضا نکردند.

ظاهرا پیشنهاد مالی باشگاه استقلال به دین محمدی به شکلی بوده که وی قرارداد را امضا نکرده و به این ترتیب وی نیز در صورت عدم افزایش پیشنهاد مالی باشگاه از کادر فنی این تیم جدا خواهد شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 30 اکتبر 2020 / 9:38 ق.ظ

    همیشه همینطور بوده. هرموقه تاج بزرگ خواست رنگ آرامش را بخودش ببینه یا خوبان و اهل کارها را فراری دادن یا با فرستادن نفوذی های لنگی بعنوان مدیر و هیئت مدیره حاشیه براش درست کردن! گرچه مانند ققنوس از خاکسترش برمیخیزد چون ریشه و اصالت دارد و هواداران پاک و عاشق پشتیبان. ماندگارتاابد…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید