کد خبر:31740
پ

برنامه ریزی کمدی مسئولین سازمان لیگ | چرا بازی های پرسپولیس معوق شد؟

سازمان لیگ در حالی روز گذشته برنامه بازی های دو هفته ابتدایی لیگ برتر در فصل 1400/1401 را اعلام کرد که باز هم یک نمایش کمدی را از سهیل مهدی و دوستانش در سازمان لیگ شاهد بودیم.   برنامه ریزی کمدی مسئولین سازمان لیگ | چرا بازی های پرسپولیس معوق شد؟ اتفاق طنز در برنامه […]

سازمان لیگ در حالی روز گذشته برنامه بازی های دو هفته ابتدایی لیگ برتر در فصل 1400/1401 را اعلام کرد که باز هم یک نمایش کمدی را از سهیل مهدی و دوستانش در سازمان لیگ شاهد بودیم.

 

برنامه ریزی کمدی مسئولین سازمان لیگ | چرا بازی های پرسپولیس معوق شد؟

برنامه ریزی کمدی مسئولین سازمان لیگ | چرا بازی های پرسپولیس معوق شد؟

اتفاق طنز در برنامه اعلام اینکه، اساتید پرادعا در حالی که می دانستند بازی پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 16 اکتبر یعنی شنبه 24 مهر برگزار می شود، اما تاریخ شروع لیگ برتر را 27 مهر قرار دادند و این در حالی بود که اگر با فاصله یک روزه تاریخ شروع لیگ برتر را 28 مهر قرار می دادند، و روز اول بازیها در این تاریخ برگزار می شد، روز دوم بازیها در تاریخ 29 مهر انجام می شد و پرسپولیس نیز می توانست مثل سایر تیم ها از هفته اول، بازیهای خود را طبق برنامه پیش بگیرد. اما این پایان کار برنامه ریزی مهندسی شده مسئولین سازمان لیگ نبود چرا که اساتید(!) بازی هفته دوم پرسپولیس را فعلاً معوق کرده اند و زمانی برای برگزاری آن اعلام نکرده اند تا با توجه به شرایط روحی روانی پرسپولیس پس از بازی مقابل الهلال و سنجیدن جوانب مختلف کار، این بازی را برگزار کنند در حالی که اگر لغو بازی هفته اول این تیم توجیه داشته باشد، لغو بازی هفته دوم پرسپولیس در لیگ برتر به هیچ وجه توجیه ندارد و به نظر می رسد آقایان باز هم مثل فصول گذشته درصدد مهندسی لیگ برآمده اند.

 

به واقع سهیل مهدی و افرادی که برنامه ریزی مسابقات را انجام داده اند با خود چه فکری می کنند که ابتدا یک برنامه صوری مثلا با قرعه کشی به افکار عمومی اعلام می کنند و سپس به بهانه های مختلف قرعه مذکور را با تعویق بی مورد بازیها به هم می زنند. به عنوان مثال اگر قرار بر این باشد فولاد در هفته اول به مصاف پرسپولیس برنده یا بازنده از مصاف با الهلال برود، نتیجه این بازی بسیار متفاوت تر از بازی است که آقایان این دیدار را معوق کرده و در خلال بازیها برگزار کنند.

 

آقایان در فصل گذشته نیز بارها این اتفاق شرم آور را رقم زدند و با معوق کردن پیاپی بازی سوپرجام بین تراکتور و پرسپولیس در نهایت آن را در زمانی برگزار کردند که هیچ اثری از تراکتور ابتدای فصل نمانده بود و پرسپولیس که از شکست از فینال لیگ قهرمانان آسیا آمده بود با تیمی تقویت شده در نیم فصل مقابل تراکتور منهدم شده صف آرایی کرد.

امسال نیز همان رویه در پیش گرفته شد و به بهانه واهی دیدار سوپرجامی که در سالهای قبل اصرار به برگزاری اش در ابتدای فصل بود، به زمان نامعلوم موکول شد تا مشخص شود، ادعای مهندسی لیگ که بعضاً مطرح می شود، ادعای بیراهی نیست چرا که با همین موارد به ظاهر ساده مصداق پیدا می کند و تا چینش داوران برای بازی های خاص ادامه دارد …

 

مخلص کلام اینکه هم تاریخ بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی مشخص بود هم تاریخ بازی پرسپولیس و الهلال و اساتید برنامه ریزی مسابقات (!) به سادگی می توانستند با یک برنامه ریزی درست، هم سوپرجام را در ابتدای لیگ انجام دهند و هم از تعویق دو بازی ابتدایی پرسپولیس جلوگیری کنند اما به دلایل نامشخص (البته مشخص) این اتفاق رخ نداد تا بار دیگر شائبه ها در خصوص این تصمیمات عجیب افزایش پیدا کند. به واقع افرادی که چنین برنامه ریزی مضحکی را چیده اند، بابت چه موردی حقوق و دستمزد می گیرند؟ آیا غیر از این است که این افراد می بایست در همین بزنگاه های حساس هنر مدیریتی خود برای برنامه ریزی مسابقات را نشان دهند؟

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید