کد خبر:36578
پ

بررسی شانس بنزما، صلاح و مانه برای کسب توپ طلای 2022

با قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، حالا همه نگاه ها به کریم بنزما است. بنزمای احیا شده که مدتها در سایه رونالدو قرار داشت در فصل جاری بار دیگر با هدایت آنچلوتی به دوران اوج خود بازگشت و گلهای حساس و زیادی را برای کهکشانی ها به ثمر رساند. اما شاید بد نباشد بدانید، او […]

با قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، حالا همه نگاه ها به کریم بنزما است. بنزمای احیا شده که مدتها در سایه رونالدو قرار داشت در فصل جاری بار دیگر با هدایت آنچلوتی به دوران اوج خود بازگشت و گلهای حساس و زیادی را برای کهکشانی ها به ثمر رساند. اما شاید بد نباشد بدانید، او تنها یک قدم دیگر تا کسب توپ طلای 2022 فاصله دارد اما در این راه دو رقیب جدی از لیورپول را کنار خود می بیند. در ادامه به بررسی شانس بنزما، صلاح و مانه برای کسب توپ طلای 2022 پرداخته ایم.

 

بررسی شانس بنزما، صلاح و مانه برای کسب توپ طلای 2022

شانس بزرگ کریم بنزما و محمد صلاح برای کسب توپ طلای 2022

کریم بنزما در فصل جاری موفق شد به عنوان آقای گلی لالیگا تا این لحظه دست پیدا کند و با توجه به حذف بایرن مونیخ و لواندوفسکی از لیگ قهرمانان اروپا، در آن جام نیز با 14 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا جای گرفت. او تا این لحظه دو افتخار فردی و یک افتخار تیمی در کارنامه دارد و اگر بتواند با رئال مادرید به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند، بدون شک شانس اول کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2022 خواهد بود.

البته او این شانس را هم دارد تا با درخشش در ترکیب تیم ملی فرانسه و اضافه کردن یک قهرمانی جهان و عنوان آقای گلی جام جهانی، باز هم کارنامه خود را برای کسب بهترین بازیکن جهان در سال 2022 سنگین تر کند.

 

محمد صلاح

به نظر می رسد تنها رقیب او در کسب این عنوان، محمد صلاح باشد که با 22 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و تیمش سایه به سایه منچسترسیتی برای تصاحب عنوان قهرمانی تا هفته آخر می جنگد و همچنین با لیورپول امکان فتح قهرمانی چهار گانه را دارد چرا که لیورپول هم احتمالاً یکی دیگر از فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

در صورت کسب چهارگانه توسط لیورپول به همراه محمد صلاح به نظر می رسد شانس او برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2022 بیشتر از بنزما خواهد بود.

سادیو مانه

اما ضلع سوم رقابت برای کسب توپ طلای 2022 باز هم از لیورپول است. سادیو مانو اگرچه در هیچ یک از تورنمنت های فصل جاری به عنوان آقای گلی دست پیدا نکرده اما او موفق شده با تیم ملی سنگال به قهرمانی جام ملتهای آفریقا برسد و در صورتی که بتواند همراه با لیورپول به 4 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برسد او هم در کنار بنزما و صلاح، از شانس بالایی برای کسب این عنوان برخوردار است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید