کد خبر:34844
پ

برای اولین بار در تاریخ فوتبال جهان | درمان رباط پاره عیسی آل کثیر در یک ماه!

در ساعات گذشته کلیپ و تصاویری از عیسی ال کثیر منتشر شده که جنجال زیادی به پا کرده است.   برای اولین بار در تاریخ فوتبال جهان | درمان رباط پاره عیسی آل کثیر در یک ماه! چندی پیش بود که پزشک پرسپولیس رسماً اعلام کرد مصدومیت آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی بوده و […]

در ساعات گذشته کلیپ و تصاویری از عیسی ال کثیر منتشر شده که جنجال زیادی به پا کرده است.

 

برای اولین بار در تاریخ فوتبال جهان | درمان رباط پاره عیسی آل کثیر در یک ماه!

برای اولین بار در تاریخ فوتبال جهان | درمان رباط پاره عیسی آل کثیر در یک ماه!

چندی پیش بود که پزشک پرسپولیس رسماً اعلام کرد مصدومیت آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی بوده و به واسطه سنگین بودن این نوع مصدومیت و دوری 6 ماهه او از میادین، او فصل را از دست داده است.

اما از ساعات گذشته کلیپی از آل کثیر در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او در فرمی مناسب در حال انجام تمرینات بدنسازی است و بدنساز اختصاصی وی نیز نوید بازگشت سریع آل کثیر به میادین را می دهد!

شاید این برای اولین بار در تاریخ فوتبال جهان باشد که بازیکنی بعد از یک ماه، بتواند پس از مصدومیت رباط صلیبی به میادین بازگردد و باید نسخه درمان یا داروی شفابخش آل کثیر را با طلا در جایی مخصوص نگهداری کنند چرا که این نسخه به قدری گران قیمت است که به کار بسیاری از فوتبالیست های مشهور جهان که رباط پاره می کنند می خورد و حاضرند بابت این فرمول شفابخش مبالغ سنگینی هزینه کنند!!!

 

جدای از این بحث ها شایعات مختلفی در خصوص این مصدومیت ظاهراً مصلحتی نیز در فضای مجازی بین کاربران به راه افتاده و عده ای مصدومیت آل کثیر را به پروسه نمایش کادر فنی این تیم ربط می دهند که قصد داشت از این طریق مدیران را برای جذب مهاجم جدید تحت فشار قرار دهد؛ برخی نیز معتقدند آل کثیر دوپینگ کرده و برای خارج شدن مواد نیروزا از بدنش، تمارض کرده و دسته آخر نیز معتقدند او اصلاً از ناجیه رباط صلیبی مصدوم نبوده و تنها برای استراحت یک ماهه اینطور وانمود کرد!

 

روزبه جوع عطا بدنساز آل کثیر می‌گوید که «زانوی او حالت لقی ندارد» و همین مسئله همه را امیدوار کرده تا شاید او بسیار زودتر از موعد پیش بینی شده، به میدان بازگردد.

 

آل کثیر هنوز از فهرست بزرگسالان پرسپولیس خارج نشده و پرسپولیس فرصت این را دارد تا روز 23 بهمن درباره این بازیکن تصمیم‌گیری کند؛ زمانی‌که تکلیفش مشخص خواهد شد. نکته مهم این‌که تعطیلی لیگ برتر و سپس نوروز 1401 شاید باعث شود که او حتی بازی‌های کمتری را از دست بدهد. هرچند که هنوز همه چیز در سطح حدس و گمانه‌زنی است.

 

نظر کارشناسی: به نظر می رسد آل کثیر تمایلی به انجام عمل جراحی ندارد چرا که به خوبی از تبعات منفی جراحی روی پایش در سالهای پایانی فوتبال خود مطلع است و به نظر می رسد با رباطی که کش آمده و پاره نشده قصد دارد با ریسک بالا، دوباره به میادین بازگردد.

 

هر چه که هست، باشگاه پرسپولیس و شخص پزشک این تیم می بایست خیلی سریع نسبت به این موضوع شفاف سازی کنند تا از گمانه زنی های بعدی در این خصوص عجیب جلوگیری شود چرا که بازگشت بازیکنی که با مصدومیت رباط صلیبی مواجه بوده آن هم پس از یک ماه، عادی و نرمال به نظر نمی رسد!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید