کد خبر:7146
پ

بدشانسی پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل

همانقدر که پرسپولیسی ها از محرومیت مهدی بن عطیه مدافع معروف الدحیل مقابل پرسپولیس خوشحال شدند، امروز خبر رسید دو ستاره این تیم که در بند مصدومیت بودند مشکلی برای حضور مقابل پرسپولیس ندارند. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه این هفته […]

همانقدر که پرسپولیسی ها از محرومیت مهدی بن عطیه مدافع معروف الدحیل مقابل پرسپولیس خوشحال شدند، امروز خبر رسید دو ستاره این تیم که در بند مصدومیت بودند مشکلی برای حضور مقابل پرسپولیس ندارند.

بدشانسی پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه این هفته در قطر برگزار می شود.

پرسپولیس در حال حاضر با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه سوم است و التعاون عربستان و الدحیل قطر ۶ امتیازی هستند. مسابقه روز دوشنبه پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و نماینده ایران در صورت برد می تواند صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

هرچند «مهدی بن عطیه» مدافع سرشناس الدحیل به دلیل محرومیت در بازی روز دوشنبه غایب است، اما سرمربی الدحیل اعلام کرد مصدومیت دو بازیکن کلیدی دیگر این تیم برطرف شده است.

«ولید الرکراکی» در این ارتباط گفت: برای بازی بعد کریم بوضیاف و لوئیز جونیور را در اختیار داریم و این نکته مثبتی برای ما خواهد بود. برای پیروزی و صعود تلاش می کنیم و قادر به انجام آن هستیم. به قدرت بازیکنان خود ایمان داریم.

حضور ادمیلسون جونیور که پیشتر نیز پرسپولیس را اذیت کرده بود خبر خوبی برای مدافعین و کادر فنی پرسپولیس به حساب نمی آید چرا که قدرت هجومی الدحیل با حضور او دو چندان می شود و کیفیت فنی او به مراتب بالاتر از مهاجمین ضعیف التعاون به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید