کد خبر:17219
پ

بدترین بازیکن دربی عارف غلامی بود یا احمد نوراللهی؟

دربی 94 ساعاتی پیش با نتیجه 2-2 به پایان رسید و همه اتفاقات آن به خاطرات پیوست. در پایان این بازی هواداران دو تیم به شدت از عملکرد دو بازیکن تیم خود شاکی بودند و عارف غلامی و احمد نوراللهی را بدترین بازیکنان تیم خود قلمداد کردند. به نظر شما بدترین بازیکن زمین کدام بازیکن […]

دربی 94 ساعاتی پیش با نتیجه 2-2 به پایان رسید و همه اتفاقات آن به خاطرات پیوست. در پایان این بازی هواداران دو تیم به شدت از عملکرد دو بازیکن تیم خود شاکی بودند و عارف غلامی و احمد نوراللهی را بدترین بازیکنان تیم خود قلمداد کردند. به نظر شما بدترین بازیکن زمین کدام بازیکن بود؟

 

بدترین بازیکن دربی عارف غلامی بود یا احمد نوراللهی؟

از همان ابتدای ترکیب، مشخص بود که عارف غلامی کم سن و سال و کوتاه قامت در مرکز خط دفاعی استقلال، به یک حفره بزرگ در قلب دفاع استقلال تبدیل خواهد شد. جدای از اینکه عارف غلامی روی هر دو گل پرسپولیس به طور مستقیم مقصر بود، او بارها در نبردهای هوایی ناکام بود و با خطاهای بی مورد پشت محوطه جریمه استقلال،  تیمش را در خطر قرار داد. بدون شک کادر فنی استقلال مقصر شماره 1 در انتخاب این بازیکن برای بازی در پستی حساس در دربی به حساب می آید چرا که با مشاهده افت روحی عارف غلامی پس از سوتی روی گل اول پرسپولیس او را تعویض نکرد و چه بسا اشتباه مرگبار او در جاماندن از مهدی عبدی منجر به اخراجش از بازی و سخت تر شدن کار استقلال برای بازگشت به مسابقه می شد.

 

بدترین بازیکن دربی عارف غلامی بود یا احمد نوراللهی؟

احمد نوراللهی چند ماهی هست که از فرم خوب قبلش فاصله گرفته به طوری که پس از خراب کردن پنالتی در دربی جام حذفی و پنالتی دادن در فینال لیگ قهرمانان آسیا، آمده بود تا در دربی 94 جبران گذشته را انجام دهد. او با دوندگی بالای خود از نظر میزان دوندگی بیشترین مسافت دوندگی در بین کل بازیکنان دو تیم را به خود اختصاص داد اما تلاش احساسی او در ٣-۴ موقعیت خطرناک منجر به از دست رفتن چند موقعیت بسیار عالی برای پرسپولیس شد تا سرخ پوشان نتوانند اختلاف گل خود با استقلال را بیشتر کنند و در نهایت این پرسپولیس بود که چوب گل نزنی های نوراللهی را در دقیقه آخر بازی خورد و دربی که پرسپولیس حاکم مطلق آن بود، با بی دقتی نوراللهی با تساوی به پایان رسید. البته کادر فنی پرسپولیس در عملکرد ضعیف نوراللهی و عوض کردن برد با تساوی نقش داشت چرا که اگر پس از فرصت سوزیهای متعدد او این بازیکن تعویض شده بود همان بخشی از زمان بازی سپری میشد و هم بازیکن تازه نفس و با تجربه ای مثل عالیشاه می توانست استفاده بهتری از ضد حملات ببرد.

 

در مجموع به نظر می رسد عملکرد ضعیف عارف غلامی که منجر به دریافت دو گل توسط استقلال شد لقب بدترین بازیکن زمین را برازنده مدافع بازیگوش استقلال کرد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ایران 12 ژانویه 2021 / 10:52 ق.ظ

    احمد جرارد بهترین بازیکن است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید