کد خبر:17844
پ

بحران ناشناخته در پرسپولیس | بدشانسی یحیی در سکونشین کردن مدافع مغضوب

در حالی که بازی جنجالی پرسپولیس و فولاد با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسید اما این بازی پر زد و خورد برای سرخ های پایتخت پرتلفات بود و علاوه بر محرومیت و مصدومیت کنعانی زادگان حالا خبر می رسد که گل محمدی برای بازی بعدی تیمش مقابل تیم سخت کوش […]

در حالی که بازی جنجالی پرسپولیس و فولاد با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسید اما این بازی پر زد و خورد برای سرخ های پایتخت پرتلفات بود و علاوه بر محرومیت و مصدومیت کنعانی زادگان حالا خبر می رسد که گل محمدی برای بازی بعدی تیمش مقابل تیم سخت کوش آلومینیوم، سید جلال حسینی را نیز در اختیار نخواهد داشت و بدین ترتیب، دو مداع مرکزی پرسپولیس به طور همزمان از تریکب این تیم برای بازی هته بعد خارج شدند.

 

بحران ناشناخته در پرسپولیس | بدشانسی یحیی در سکونشین کردن انصاری

بحران ناشناخته در پرسپولیس | بدشانسی یحیی در سکونشین کردن انصاری

این اتاق در حالی رقم خورد که در دقایق پایانی بازی به دلیل خروج هر دو مدافع میانی پرسپولیس، احسان حسینی جوان و آرمان رمضانی بلند قامت در پست غیرتخصصی به میدان رفتند و نزدیک بود این ترکیب ناهمگون در دقیقه 92 کار دست پرسپولیس بدهد و برد پرسپولیس با تساوی عوض شود اما هر چه که بود پرسپولیس از این هفته جان سالم به در برد و حالا یحیی باید به هفته بعد فکر کند که چطور ترکیب تیمش مقابل تیم رسول خطیبی را بچیند.

 

بر هیچکس پوشیده نیست که رابطه گل محمدی و محمد انصاری چندان خوب نیست و او به اجبار و تنها برای احتیاط او را در تیم نگه داشت که اتفاقاً بالاخره آن روز احتیاط نیز فرا رسید چرا که پرسپولیس در بازی بعدی خود مدافع تخصصی که بتواند در مرکز داع بازی کند ندارد و یحیی مجبور به استفاده از محمد انصاری خواهد بود. این اجبار در شرایطی رقم خواهد خورد که انصاری در چند بازی اخیر تیمش نیمکت نشین بود اما در بازی مقابل فولاد سکونشین شد تا در دقایق پایانی بازی دیروز نیز یحیی نتواند از او استفاده کند و حال باید منتظر ماند و دید آیا اختلافات بین یحیی و انصاری به پایان رسیده و او از حاجی پرسپولیسی ها در بازی بعدی استفاده می کند یا خیر؟

با توجه به اینکه کمال کامیابی نیا سابقه بازی در پست مدافع مرکزی را دارد، به احتمال زیاد از کمال و انصاری در بازی مقابل آلومینیوم استفاده خواهد شد چرا که احسان حسینی در همان اندک دقایق حضورش در زمیننشان داد تجربه بازی در لیگ برتر را ندارد و احتمال اشتباهش بسیار زیاد است.

 

پرسپولیس در چند سال گذشته هرگز شرایط فعلی را که مربی هر دو مدافع میانی خود را برای بازی بعد از دست بدهد تجربه نکرده بود و حضور بازیکنان چند پسته در این تیم همواره کمک می کرد تا در چنین شرایطی دست برانکو برای بازی گرفتن از بازیکنانش باز باشد.

 

پی نوشت: ماندگار شدن محمد انصاری در تیم نیز به لطف مهدی رسول پناه رقم خورد چرا که گل محمدی در نقل و انتقالات این بازیکن را در لیست مازاد قرار داده بود و کش مکش زیادی بین او و باشگاه برای ماندن یا رفتن به وجود آمد به طوری که سرمربی خواهان رفتن او بود اما باشگاه خواهان ماندگاری او بود و در نهایت امروز این تدبیر رسول پناه به داد سرمربی پرسپولیس رسید. با توجه به مصدومیت کنعانی زادگان، به نظر می رسد انصاری تا پایان نیم فصل به مهره فیکس پرسپولیس در قلب دفاع تبدیل خواهد شد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • فرهاد دو آتیشه سرخ 19 ژانویه 2021 / 11:17 ق.ظ

    گور بابای رسول پناه، حاشیه الکی درست نکنید، مصدومیت حاجی تازه رفع شده، تو بدنسازی اول فصل نبوده، نمیشه بازیکنی که دوبار رباط صلیبی داده بدون بدن سازی و تقویت عضلات رباط بازی داد، دکتر جان اگه حاجی انصاری عزیز یکبار دیگه رباطش سر نا آمادگی پاره بشه فوتبالش دیگه تموم میشه، علمشو نداری چرت و پرت نزن، رسول پناه جیب مارو نزنه کمک پیشکش هفت جدش، خیلی جالبکه که چقدر استقلالی ها از رفتن رسول پناه ناراحت هستن! داداش حتما واستون سود داشته که حمایتش میکنید،! مهره نفوذی یعنی اینا نه سعادتمند بدبخت.

  • ناشناس 19 ژانویه 2021 / 9:16 ق.ظ

    این محمد انصاری مثل ترابی داره تقاص عکسهای زیر پیراهنشو پس میده.طبق گفته رسول پناه.اون تو امارات این یکی داخل کشور خودمون متاسفانه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید