کد خبر:37665
پ

با نظر مثبت ساپینتو، عرفان باقری به تیم بزرگسالان استقلال اضافه می شود

فرشید سمیعی معاون حقوقی اجورلو در خصوص حواشی بازیکن جوان استقلال و مذاکراتش به پرسپولیس صحبتهایی انجام داد که در ادامه می خوانید. با نظر مثبت ساپینتو، عرفان باقری به تیم بزرگسالان استقلال اضافه می شود 🔹باشگاه استقلال همیشه در تلاش است تا از سرمایه‌های خودش محافظت کند و همواره شرایط آن‌ها را درک می‌کنیم. […]

فرشید سمیعی معاون حقوقی اجورلو در خصوص حواشی بازیکن جوان استقلال و مذاکراتش به پرسپولیس صحبتهایی انجام داد که در ادامه می خوانید.

با نظر مثبت ساپینتو، عرفان باقری به تیم بزرگسالان استقلال اضافه می شود

🔹باشگاه استقلال همیشه در تلاش است تا از سرمایه‌های خودش محافظت کند و همواره شرایط آن‌ها را درک می‌کنیم. عرفان باقری برای استقلال مانند یک سرمایه است. چرا او باید نصیب رقبای ما شود؟ در حالیکه می‌تواند سال‌ها برای استقلال افتخار آفرینی کند و حتی از این تیم به فوتبال اروپا ترانسفر شود.

🔹به همین خاطر او را تشویق کردیم که تمام تمرکزش را روی تمرینات بگذارد و با حضور ساپینتو در کنار بزرگسالان حاضر شود. از عرفان خواستیم هیچ دغدغه‌ای به جز تمرین نداشته باشد و خودش را به سرمربی پرتغالی نشان بدهد تا بتواند نظر مساعد او را برای کار در کنار تیم بزرگسالان جلب کند. باشگاه هم در تمام زمینه‌ها کنارش خواهد بود تا از این سرمایه به خوبی محافظت شود. همه از او تعریف می‌کنند و حیف است استقلال چنین سرمایه‌ای را از دست بدهد.

🔹البته حضور عرفان در تمرینات بعد از جلسه کمیته انضباطی امکان پذیر خواهد بود. پیش از این باید با توجه به زحمات آکادمی و رفتارش که موجب ناراحتی آرش برهانی شده، در اولین فرصت از مدیر آکادمی دلجویی و عذرخواهی کند. باید اضافه کنم؛ اگر چه عرفان تا اعلام نظر ساپینتو در تمرینات بزرگسالان حاضر خواهد شد، اما بنا به تشخیص و تایید آرش برهانی با پیراهن امید استقلال نیز در مسابقات این رده حاضر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید