کد خبر:15980
پ

با استدلال عجیب مدیر پرسپولیسی: شیطان راه درست را می رود!؟

ابراهیم شکوری که این روزها در قامت یک هوادار نوجوان و احساساتی از هر تریبونی برای ابراز وجود و کسب محبوبیت نزد هواداران پرسپولیس استفاده می کند، در جدیدترین پست خود در واکنش به اعتراض تیمهای لیگ برتری به جانبداری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از تیم پرسپولیس، پستی عجیب منتشر کرد که مشخص نیست […]

ابراهیم شکوری که این روزها در قامت یک هوادار نوجوان و احساساتی از هر تریبونی برای ابراز وجود و کسب محبوبیت نزد هواداران پرسپولیس استفاده می کند، در جدیدترین پست خود در واکنش به اعتراض تیمهای لیگ برتری به جانبداری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از تیم پرسپولیس، پستی عجیب منتشر کرد که مشخص نیست منشا این سخن از کجاست و بر چه اساسی او به این سخن پناه برده است چرا که اصولاً با کمی تامل می توان دریافت این سخن از پایه و اساس غلط است!

 

با استدلال عجیب مدیر پرسپولیسی: شیطان راه درست را می رود!؟

با استدلال عجیب مدیر پرسپولیسی : شیطان راه درست را می رود!؟

شکوری در حالی مدعی شده که وقتی همه بر علیه تو شدند، پس بدان راهت را درست می روی که این گزاره از نظر منطقی در بیشتر موارد دق نمی کند به عنوان مثال همه بر علیه شیطان هستند، آیا شیطان راهش را درست می رود دکتر شکوری؟

اینکه شکوری در مقام دفاع از تیمش در مقابل تیمهای دیگر بر بیاید امری طبیعی است اما ای کاش با ادبیاتی سنجیده تر اینکار را انجام می داد. شکوری در حالی از واژه همه استفاده کرده که خود جواب خودش را در خصوص شرایط این روزها و موضوع اعتراض تیم ها داده است. چرا که اگر تنها دو سه تیم رقیب پرسپولیس در مسیر قهرمانی این اعتراضات را مطرح می کردند، آنگاه می شد اعتراضات را به رقابت تیمهای مدعی قهرمانی نسبت داد اما وقتی تیمی مثل نساجی یا ذوب اهن، فولاد و پیکان، گل گهر و … که رقیب پرسپولیس در مسیر قهرمانی نیستند نیز به این موضوع اعتراض می کنند، این اعتراض از دایره رقابت و بعضاً حسادت تیمهای رقیب پرسپولیس برای قهرمانی خارج می شود.

در تمام دنیا به نظر اکثریت احترام گذاشته می شود اما تنها در ایران بود که در فصل گذشته 15 تیم خواستار لغو لیگ بودند اما در نهایت سازمان لیگ تنها حرف 1 تیم را پیش برد و ادامه لیگ را برگزار کرد و امروز نیز اکثر تیمها به برنامه بازیها معترضند و به زعم تیم های دیگر، تنها پرسپولیس است که از این برنامه نفع می برد اما در نهایت همین برنامه اجرایی می شود!

در این شرایط  شاید شما به عنوان باشگاه پرسپولیس راه اشتباه را نروید و در جریان بسیاری از اتفاقات پشت پرده نباشید اما قطعاً اعتراض تیم ها به همان مقام بالادستی است که در چند سال اخیر با دستورات از بالا در مقاطع مختلف از تیم شما حمایت کرده است (چه شما متوجه شده باشید چه نشده باشید).

اینکه باشگاه پرسپولیس در جواب منتقدین مدعی است مگر ما برنامه مسابقات را نوشته ایم، حرفی درست و منطقی است اما اعتراض تیم ها به دخالت آن مقام بالادستی است که چتر حمایتی خود را بر روی پرسپولیس قرار داده و بر روی برنامه از پیش تعیین شده سازمان لیگ نیز تغییراتی به صلاحدید خود به نفع یک تیم و به ضرر سایر تیم ها اعمال می کند.

متاسفانه یا خوشبختانه در جریانات اخیر مشخص شد در چند سال اخیر چه نهادی و از کدام وزارتخانه با دستورات از بالای خود، سمت و سوی بازی های لیگ را به سمت دلخواه خود برده که تعویق در شروع بازیهای لیگ نوزدهم و بیستم و همچنین فراری دادن مربیان تیم های رقیب و البته گرفتن مربی حریف با زور و ارعاب مالک آن، تنها بخشی از مصادیق دخالت حمایتی ایشان در فوتبال بوده است که تغییر در برنامه از پیش تعیین شده سازمان لیگ نیز به کارنامه تاریک ایشان اضافه شد.

 

پی نوشت: تاریخ فراموش نمی کند که ابراهیم شکوری در مقام دبیر کلی فدراسیون فوتبال چه سنگ اندازی هایی در مسیر پیوستن آیاندا پاتوسی به استقلال و دیپورت میلیچ از فرودگاه انجام داد و خود او بهتر از هر فرد دیگری به قواعد بازی های پشت پرده ای که در 4 سال اخیر بر فوتبال ایران حاکم بوده آشنایی کامل دارد؛ قواعدی که به سبب همان قواعد او بدون سابقه مدیریتی به فدراسیون فوتبال راه یافت و امروز در تیم بزرگ پرسپولیس معاون مدیرعامل است!

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • جواب مسعود 28 دسامبر 2020 / 10:37 ب.ظ

    گند و كثافتي كه در طويله لنگ موج ميزنه در تك تك كلمات نفرت انگيز تو پيداست. كاش مجبور نميشدم با ادبيات خودت باهات حرف بزنم. فكر ميكنيد با هوچيگري ميشود واقعيت را ماست مالي كرد و در خلوت قاه قاه خنديد؟ وقتي تمام ليگ يك حرف را تكرار ميكنند پس حتما چيزي هست. و اگر به زعم توي نادان همه ليگ دشمن شما هستند پس حتما ايرادي در كارت هست.

  • مسعود 28 دسامبر 2020 / 7:47 ب.ظ

    حرف حق رو زده کیسه کشای سلیطه ای هم که میسوزت آب یخ بریزن !!مگه محمود کتری نگفته بود تا بازی های پرسپولیس با ما برابر نشه بازی نمیکنیم چطور حالا میگه پرسپولیس میتونست همون موقع که از آسیا برگشت با کیسه بازی کنه !!آخه کدوم سرتون رو بگیرن !!اینا همش مال سوزش تاس(سوراختور شله زرد و کیسه ) از دوبار فینال آسیا و چهار قهرمانی متوالی پرسپولیسه !!چهار ساله دارید هر کارشکنی میکنید و از دکل همه تیمای خارجی بالا میرید که پرسپولیس نتیجه نگیره اینقدر بیچاره شدید که دیگه به تیم خودتون کاری ندارید و فقط اخبار پرسپولیس رو دنبال میکنید !!شما هم برید به تیم خودتون بپردازید و ببینید تو این پنج سال با تعویض چهار تا مدیر و شیش تا سرمربی و بیش از ۳۰ بازیکن و هدر دادن میلیاردها تومن چرا نتیجه نمیگیرید !!چکار به پرسپولیس دارید آخه !!اون نکونام هم داره خودشیرینی و چاپلوسی میکنه که شاید مربی کیسه بشه !!بابا یه کم شرم و حیا کنید وقاحت هم حدی داره!!!

    • بیگ جو 28 دسامبر 2020 / 8:44 ب.ظ

      دکتر جان فکری اون حزفو زد که با بازیای برابر تو دربی بازی کنن. اگه قرار بود استقلال دو تا بازی بیشتر کرده باسه مگه احمق بود باطی با تیم درب و داغون لنگ بعد فینال رو رد کته؟ ریسک محرومیت و مصدومیتشم کمتر. سر استقلال کلاه گذاشتن با این برنامه به سود تیم سوگولی

  • سرخ دل 28 دسامبر 2020 / 11:52 ق.ظ

    میدونم کجاتون میسوزه دردش فقط سه روزه

  • خوکپولیس 28 دسامبر 2020 / 10:23 ق.ظ

    همیشه همه اشتباه میکنن این گوزپولیسیا درست میگن ظاهراً

  • سروش حاتمی 28 دسامبر 2020 / 10:14 ق.ظ

    آره با این تفاسیر احتمالا کلاه بردارا و دزدا هم دارن راه درستو میرن چون همه باهاشون مخالفن . البته وقتی باشگاه لنگ خودش ید طولایی در این موارد داره بایدم فکر کنه راه درسته داره میره و این وجدان های بیدارن که با این کثافت کاریا مخالفت میکنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید