کد خبر:43187
پ

باشگاه پرسپولیس بر روی آلزایمر افکار عمومی حساب نکند

در حالی که مدیران سابق پرسپولیس به دفعات به پیش خورد شدن پاداش و جوایز آسیایی این تیم نزد AFC صحبت کرده بودند اما در کمال شگفتی، قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس یعنی محمد محمدی هنوز حرف از طلب 3.5 میلیون دلاری این باشگاه نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا می زند! مطرح کردن این مورد دو […]

در حالی که مدیران سابق پرسپولیس به دفعات به پیش خورد شدن پاداش و جوایز آسیایی این تیم نزد AFC صحبت کرده بودند اما در کمال شگفتی، قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس یعنی محمد محمدی هنوز حرف از طلب 3.5 میلیون دلاری این باشگاه نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا می زند!

مطرح کردن این مورد دو حالت بیشتر ندارد؛ اول اینکه محمدی در جریان اسنادی که به پشتوانه طلب پرسپولیس از AFC در بانک ها و وزارتخانه ها به عنوان تضمین قرار داده شده نیست و این موضوع را مطرح کرده است یا اینکه او همه چیز را می داند اما بر روی آلزایمر افکار عمومی حساب باز کرده تا با هزینه تراشی جدید در این باشگاه، پرداخت آن را به پاداش آسیایی پرسپولیس ربط دهد تا احدی پیگیر منبع تزریق پول به این باشگاه نگردد!

مدیران سابق باشگاه پرسپولیس در بزنگاه های حساسی همچون پرداخت طلب برانکو و کالدرون و سایر طلبکاران و جذب چند بازیکن در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اینکه نمی توانستند به مبلغ پاداش آسیایی دسترسی داشته باشند، با تضمین قرار دادن نزد بنگاه های مالی، منابع مالی معادل طلب باشگاه از AFC را دریافت کرده و خرج کردند و در صورت رفع بلوکه شدن مبلغ فوق نزد afc نیز این مبلغ می بایست به به بنگاه هایی که پیشتر از آنها قرض گرفته شده پرداخت شود.

هر چه که هست، مدتهاست پرونده طلب پرسپولیس از afc بسته شده و مشخص نیست محمدی با چه هدفی دوباره این موضوع را باز کرده است. آخرین مورد در خصوص تعامل پرسپولیس و afc مربوط به جعل اسنادی بود که برای کسب مجوز حرفه ای در زمان مدیریت صدری مطرح شد و پرونده مذکور به کمیته اخلاق afc ارجاع شد اما سرنوشت آن پرونده هرگز مشخص نشد و جاعلین اسناد در باشگاه پرسپولیس نیز هرگز معرفی نشدند.

در ادامه توجه شما را به افشاگری رضا یلوه معاون اقتصادی وقت پرسپولیس در این خصوص جلب می نمائیم که در صحبت با رسانه خبر ورزشی مطرح کرده بود:

یلوه خاطرنشان کرد: در پایان هم باید اعلام کنم خدمت هواداران باشگاه پرسپولیس که این پاداش لیگ قهرمانان آسیا قبل از اینکه به حساب باشگاه واریز شود پیش خور شده است و بخش اعظمی از این پاداش دیگر وجود ندارد چون دوستان از جاهایی پول هایی قرض گرفته اند که باید آن ها را پس دهند و نمی‌توان روی پاداش آسیایی باشگاه پرسپولیس حسابی باز کرد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید