کد خبر:8839
پ

باشگاه النصر به سراغ تحریک فیفا رفت

بر طبق ادعای یک خبرنگار عربستانی، مدارک و مستندات باشگاه النصر برای محکوم کردن پرسپولیس ضعیف به نظر می رسند اما النصری ها با استخدام دو وکیل مجرب خارجی به سراغ محکوم کردن پرسپولیس از درب دیگری هستند.   باشگاه النصر به سراغ تحریک فیفا رفت ▪️نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه النصر روز گذشته […]

بر طبق ادعای یک خبرنگار عربستانی، مدارک و مستندات باشگاه النصر برای محکوم کردن پرسپولیس ضعیف به نظر می رسند اما النصری ها با استخدام دو وکیل مجرب خارجی به سراغ محکوم کردن پرسپولیس از درب دیگری هستند.

 

باشگاه النصر به سراغ تحریک فیفا رفت

باشگاه النصر به سراغ تحریک فیفا رفت

▪️نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه النصر روز گذشته شکایت خود را علیه پرسپولیس با دلایل مفصل ارائه کرد و خواستار رسیدگی فوری به این مسئله شد. آنها در لایحه خود به این مورد اشاره کرده اند که پرسپولیس در اقدامی غیر ورزشی قصد فریب فیفا را داشته است!

 

▪️باشگاه النصر عربستان مدعی شد، باشگاه پرسپولیس در تاریخ 12 آگوست(22 مرداد 99) نامه هشدار فیفا را دریافت کرد که باید در خلال 30 روز مطالبات این مربی کروات را پرداخت کند ولی این باشگاه ایرانی نیتی برای پرداخت بدهی اش نداشت و به جای آن چندین بازیکن جدید در این برهه هشدار فیفا به صورت گروهی جذب کرد و این در ضمن اقدامات غیرورزشی به شمار می آید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید