کد خبر:12405
پ

باشگاه استقلال درخواست پاک شدن کارت زرد ارسلان مطهری را داد؟

در حالی که باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از بازی این تیم مقابل سایپا، درخواست بازنگری در کارت زرد کمال کامیابی نیا و اخراجش از زمین را داده، موضع انفعال باشگاه استقلال در خصوص کارت زرد بی موردی که داور به ارسلان مطهری به واسطه آنچه او تمارض تشخیص داد، قابل تامل به نظر می رسد. […]

در حالی که باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از بازی این تیم مقابل سایپا، درخواست بازنگری در کارت زرد کمال کامیابی نیا و اخراجش از زمین را داده، موضع انفعال باشگاه استقلال در خصوص کارت زرد بی موردی که داور به ارسلان مطهری به واسطه آنچه او تمارض تشخیص داد، قابل تامل به نظر می رسد.

 

باشگاه استقلال درخواست پاک شدن کارت زرد ارسلان مطهری را داد؟

باشگاه استقلال درخواست پاک شدن کارت زرد ارسلان مطهری را داد؟

به طور کلی باشگاه استقلال په در زمینه حقوقی و چه در زمینه اطلاعرسانی از رقیب سنتی عقب تر است و در بسیاری از موارد شاهد موضع انفعال مدیریت باشگاه در خصوص احقاق حق این تیم در زمین هستیم. به طور مثال اگر هر تیم دیگری جز استقلال بود، در خصوص عدم اعلام دو پنالتی در این بازی به سود استقلال، بوق و کرنای  رسانه ای گسترده ای به راه می انداخت و این در حالیست که همه کارشناسان داوری، اشتباه داور بازی استقلال و مس در عدم اعلام دو پنالتی به سود استقلال را تائید کردند و شاید این اشتباهات در سایه پیروزی استقلال مقابل مس به چشم نیامد اما یکی از این اشتباهات منجر به کارت زردی بی مورد به ارسلان مطهری شد که در ادامه لیگ می تواند برای او دردسر ساز شود.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه استقلال در عین بی خیالی نسبت به کارت زردی که داور به علت تمارض به مطهری داد، هیچ اعتراضی به پاک شدن این کارت زرد از سوی کمیته انضباطی انجام نداده است تا مشخص شود هیچ چیز در این باشگاه سر جای خودش نیست!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید