کد خبر:37286
پ

باشگاه استقلال : خودمان خواستیم جشن قهرمانی پخش زنده نشود

🔹سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال درباره برگزاری مراسم جشن قهرمانی آبی‌پوشان اظهار داشت: ما از 370 پیشکسوت دعوت کردیم که البته یکسری از آنها تهران و ایران نیستند و حدود 250 نفر اعلام آمادگی کردند که در خدمت‌شان باشیم. پیش‌بینی کردیم که این عزیزان قبل از اینکه به استادیوم بیایند در محلی بیرون از ورزشگاه […]

🔹سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال درباره برگزاری مراسم جشن قهرمانی آبی‌پوشان اظهار داشت: ما از 370 پیشکسوت دعوت کردیم که البته یکسری از آنها تهران و ایران نیستند و حدود 250 نفر اعلام آمادگی کردند که در خدمت‌شان باشیم. پیش‌بینی کردیم که این عزیزان قبل از اینکه به استادیوم بیایند در محلی بیرون از ورزشگاه پذیرایی شوند و پس از آن در جایگاه VIP مستقر خواهند شد.

🔹فتاحی در پاسخ به این سؤال که «درخواست باشگاه استقلال از صداوسیما برای عدم پخش مراسم جشن قهرمانی از تلویزیون واقعیت دارد؟»، خاطرنشان کرد: بله، واقعیت دارد. این تصمیم دیروز گرفته شد. به هر حال موضوع حق پخش برای همه باشگاه‌ها و حتی تیم ملی است که این اتفاق نمی‌افتد. متأسفانه بخش اعظم درآمدزایی باشگاه‌ها نادیده گرفته می‌شود.

🔹برای بازی امشب 63 هزار بلیت فروخته شده و بلیت‌ها هم خریداری شده است. من خواهشی که از عزیزان هوادار دارم این است که اگر بلیت تهیه نکردند به ورزشگاه نیایند.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 30 مه 2022 / 1:56 ب.ظ

    اینا رو ول کنید باید در جشن امشب از خجالت سلطانی فر و جهرمی در بیایم . سیاسی هم نیست مساله که ممنوع باشه .لطفا اطلاع رسانی کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید