کد خبر:33096
پ

باز هم خبر ورزشی باز هم دروغ | حسن روشن مصاحبه خیالی را تکذیب کرد

روز گذشته مصاحبه تندی از حسن روشن علیه فرهاد مجیدی در خبرورزشی منتشر شد که در مضمون آن، روشن به این مورد اشاره کرده بود که فرهاد مجیدی باید از استقلال برود و مربیگری در استقلال برای او زود بود. اما در تماسی که با حسن روشن داشتیم وی مدعی شد هرگز چنین موردی را […]

روز گذشته مصاحبه تندی از حسن روشن علیه فرهاد مجیدی در خبرورزشی منتشر شد که در مضمون آن، روشن به این مورد اشاره کرده بود که فرهاد مجیدی باید از استقلال برود و مربیگری در استقلال برای او زود بود. اما در تماسی که با حسن روشن داشتیم وی مدعی شد هرگز چنین موردی را مطرح نکرده است.

 

متن تکذیبیه حسن روشن در مورد مصاحبه خیالی در خبر ورزشی:

 

مصاحبه بنده را طوری که خواستند نوشته اند. من هیچ وقت نگفتم مجیدی باید برود و بلکه الان هم می گویم او بد نتیجه نگرفته و ممکن است تیم او بهتر هم شود.

بنده گفتم بنرهایی که برای مجیدی می زنند به ضرر او می تواند باشد و او نیاز به کسب تجربه بیشتر در مربیگری دارد. اما این که گفته باشم او باید از استقلال برود دروغ است و به نظرم استقلال الان در وهله اول به آرامش نیاز دارد که باید به کسب آرامش این تیم کمک کنیم.

کلیدواژه : استقلالحسن روشن

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • کوروش 26 نوامبر 2021 / 1:57 ب.ظ

    آقای اسطوله اینجا همه دروغ میگن تو برو همون خبرورزشی و پارس فوتبال و منیبان و ورزش سه رو بخون اونا راس میگن و معتبرن اعتبارشونم از رستوران خبرناهاران یایا گلمملی گرفتن

  • اسطوره فقط همایون خان 26 نوامبر 2021 / 1:00 ب.ظ

    ای خدا ببین کیا حرف از دروغ میزنن. بابا جاهلایه بی سواد شما همتون از دم دروغگو و جاعلیت. بعد میایید به معتبر ترین خبر گذاریه ورزشی میگید دروغگو،، عجبا. الحق که کافر همه را به کیشه خود پندارد.

    • حاتم 26 نوامبر 2021 / 1:20 ب.ظ

      شل مغز امروز حسن روشن با خبرگزاری فارس مصاحبه کرده کلاً تکذیب کرده مصاحبه خیالی با خبر ورزشی رو . چی میگی ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید