کد خبر:18018
پ

بازی خطرناک با نام مهدی ترابی | پرسپولیس ضرر می کند

در روزهای اخیر صحبتهای متعددی در خصوص بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس شنیده می شود انا روز گذشته مدیر برنامه این بازیکن آب پاکی را روی دست مدیران و هواداران پرسپولیس ریخت و مدعی شد اخبار رسانه های ایرانی در این خصوص کذب است.   با وجود تکذیب مدیر برنامه های ترابی در خصوص بازگشت […]

در روزهای اخیر صحبتهای متعددی در خصوص بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس شنیده می شود انا روز گذشته مدیر برنامه این بازیکن آب پاکی را روی دست مدیران و هواداران پرسپولیس ریخت و مدعی شد اخبار رسانه های ایرانی در این خصوص کذب است.

 

با وجود تکذیب مدیر برنامه های ترابی در خصوص بازگشت این بازیکن به پرسپولیس به نظر می رسد برخی رسانه ها به انتشار اخبار خیالی در این خصوص علاقه دارند چرا که از شواهد پیداست ترابی نیز راه رضائیان را خواهد رفت و هرگز به این تیم بازنخواهد گشت. اما هر چه که هست این بازی رسانه ای در نهایت به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد چرا که همین شایعه باعث افت روحیه چند بازیکن فعلی تیم شده و بازیکنی همچون امید عالیشاه با همین تصور، سودای رفتن از تیم را در نیم فصل در سر می پروراند.

سابقه نیز نشان داده بازیکنانی همچون سروش رفیعی و احمدزاده در بازگشت به پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته اند و مصدومیتهای پیاپی ترابی در العربی نیز احتمالا این بازیکن را بسیار متفاوت از آنچه هواداران پرسپولیس انتظار دارند، تبدیل کرده است چرا که اگر این بازیکن در کیفیت سابق بود، بدون شک العربی راضی به از دست دادن این بازیکن نمی شد.

در مجموع به نظر می رسد منتقدین این انتقال دیدگاه منطقی تری نسبت به موافقین بازگشت ترابی به پرسپولیس دارند چرا که با بازگشت آل کثیر مشکل هجومی پرسپولیس در نیم فصل دوم حل می شود و ترابی نیز تا قبل از نیم فصل دوم نمی تواند برای پرسپولیس به میدان برود و جذب او موجب ترافیک در فاز هجومی پرسپولیس و نیمکت نشینی دو ستاره فعلی این تیم یعنی عبدی و پهلوان خواهد شد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید