کد خبر:30347
پ

بازیکنی که نگذاشت سردار آزمون به آ.اس رم بپیوندد

تامی آبراهام مهاجم سابق چلسی که سابقه کار با مورینیو را در کارنامه داشت، سرانجام توانست با مسئولین تیم رم به توافق برسد و قراردادش را با تیم ژوزه مورینیو به امضا برساند.   نقل و انتقالات فوتبال اروپا   بازیکنی که نگذاشت سردار آزمون به آ.اس رم بپیوندد رم که در سالهای اخیز پناهگاه […]

تامی آبراهام مهاجم سابق چلسی که سابقه کار با مورینیو را در کارنامه داشت، سرانجام توانست با مسئولین تیم رم به توافق برسد و قراردادش را با تیم ژوزه مورینیو به امضا برساند.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

 

بازیکنی که نگذاشت سردار آزمون به آ.اس رم بپیوندد

بازیکنی که نگذاشت سردار آزمون به آ.اس رم بپیوندد

رم که در سالهای اخیز پناهگاه مهاجمین دیپورتی و ناموفق لیگ برتر انگلیس از جمله محمد صلاح، ادین ژکو و … بوده اینبار به سراغ تامی ابراهمی رفت که فصل موفقی را در چلسی سپری نکرد و با توجه به حضور تیمو ورنر، فرصت کمی برای عرض اندام در ترکیب توماس توخل پیدا می کرد.

نکته جالب اینجاست که در لیست خرید مورینیو، تامی ابراهام در اولویت قرار داشت و پس از او قرار بود به هر نحو ممکن، سردار ازمون از تیم زنیت جذب تیم رم شود اما با حضور تامی ابراهام در این تیم، بار هم پرونده انتقال سردار آزمون آقای گل دو فصل اخیر فوتبال روسیه منتفی شد تا استعداد سردار آزمون همچنان در لیگ روسیه تلف شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید