کد خبر:38666
پ

بازارگرمی به سبک بیرانوند با پیشنهاد 100 میلیاردی خیالی؟

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس که به طور کلی رویه ای شفاف در ورود به فوتبال حرفه ای ندارد(از ماجرای ابهام در صغرسن و استفاده از هویت دیگری گرفته تا موضوع سربازی اش ) در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شده که فصل گذشته پیشنهاد 100 میلیاردی داشته ولی به خاطر پرسپولیس آن را رد کرده […]

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس که به طور کلی رویه ای شفاف در ورود به فوتبال حرفه ای ندارد(از ماجرای ابهام در صغرسن و استفاده از هویت دیگری گرفته تا موضوع سربازی اش ) در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شده که فصل گذشته پیشنهاد 100 میلیاردی داشته ولی به خاطر پرسپولیس آن را رد کرده است.

بازارگرمی به سبک بیرانوند با پیشنهاد 100 میلیاردی خیالی؟

بیرانوند در حالی اینگونه خود را تحویل گرفته که اگر مظنه قیمت دلار در ایران را در فصل گذشته، 25 هزار تومان در نظر بگیریم او به نوعی مدعی شده تیمی در ایران به غیر از پرسپولیس حاضر بوده برای جذب او 4 میلیون دلار پرداخت کند. این به آن معناست که برای هر فصل به طور متوسط یک میلیون و هشتصد هزار دلار !!  این عدد خیالی از آن جهت قابل تامل به نظر می رسد که او در اوج خود با قراردادی سه ساله به آنتوروپ پیوست که مبلغ قراردادش برای سال اول 900 هزار دلار(برخی منابع مدعی مبلغ 600 هزار دلار هستند)، سال دوم، یک میلیون و صد هزار دلار و برای سال سوم یک میلیون سیصد هزار دلار بوده است. او در حالی به بواویشتای پرتغال پیوست که هرگز بند دائمی شدن قراردادش فعال نشد و با افتی که دچارش شد، به یک سکونشین محض تبدیل شده بود. نکته جالب اینکه بیرانوند این روزها مدعیست او در دوران افتش از ایران پیشنهادی حدود 4 میلیون دلاری برای 3 فصل دریافت کرده است. رقمی بسیار بعید که حتی در دوران اوجش نیز به بیرو پرداخت نشد چه برسد به دوران افتش .

 

بیرانوند که با افتش شدیدش به نوعی از فوتبال اروپا دیپورت شد و در آستانه جام جهانی مجبور به بازی در فوتبال ایران بود، مجبور به پذیرش رقم پیشنهادی پائینتر پرسپولیس شد وگرنه او در سالهای گذشته نشان داده(با شکایت از پرسپولیس و بستن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم) از 1 میلیارد تومان هم نمی گذرد چه برسد به 100 میلیارد تومان!!

 

هر چه که هست، شاید بیرانوند در ریاضیاتش ضعیف عمل کرده که این عدد غیر قابل باور را مطرح کرده و یا مشاورانش مشاوره غلط به او داده اند تا با امطرح کردن این مورد عجیب، هم ارزش خود را بالا ببرد هم منتی بر سر هواداران پرسپولیس بگذارد که از پیشنهاد 100 میلیاردی گذشته و به این تیم بازگشته است.

البته هنوز هواداران پرسپولیس بابت عملکرد ضعیف او در بازی های تداکراتی مردد هستند چرا که بیرو در این بازیها انواع و اقسام گلها را خورد که اوج آن دریافت گل از وسط زمین در بازی مقابل نساجی بود.

شاید بهتر باشد بیرانوند نام تیمی که این پیشنهاد را به او داده را افشا کند و مستندات این پیشنهاد را هم رسانه ای کند تا شاید باورش برای افکار عمومی کمی آسان تر باشد.
 

 

مصاحبه منتسب به بیرانوند در این خصوص:

فصل گذشته پرسپولیس و یکی دو تیم دیگر از لیگ برتر برای جذب من نامه زدند ولی مدیران بواویستا با جدایی من مخالفت کردند. ضمن اینکه اگر آن موقع جدا می شدم باید یک میلیون یورو به آنتورپ می دادم که از عهده تیم های ایرانی پرداخت این مبلغ برای رضایتنامه خارج بود.

حتی یکی از تیم های ایرانی حاضر بود به من برای ۳ فصل ۱۰۰ میلیارد بدهد که واقعا مبلغ بالایی است. من هم خودم این پیشنهاد را رد کردم و باشگاه بواویستا هم کلا مخالف جدایی من بود. می دانم مبلغ زیادی است ولی من رد کردم چون می خواستم در صورت بازگشت به فوتبال ایران برای پرسپولیس بازی کنم. این یک قولی بود که بین من و هواداران گذاشته شد.

قبل از جدایی ام گفته بودم که روزی برمی گردم و دوباره برای پرسپولیس بازی می کنم که خداراشکر این اتفاق افتاد. من اگر می خواستم فقط به پول فکر کنم ، همین امسال و قبل از آمدن به پرسپولیس، می توانستم به راحتی با دو برابر پول بیشتر به تیم دیگری در لیگ برتر بروم ولی این کار را نکردم. من می دانستم پرسپولیس نمی تواند مثل خیلی دیگر از تیم های لیگ برتر پول بدهد. با این حال در این شکی نیست که پرسپولیس چیزهایی دارد که هیچ تیمی حتی در آسیا ندارد.

کلیدواژه : علیرضا بیرانوند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید