کد خبر:25384
پ

اگر محمد محبی و سیدجلال حسینی محروم شدند تعجب نکنید

ماجرای بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان در حالی با دروغ های طرفین علیه یکدیگر هنوز در رسانه ها ادامه دارد که با یک رمزگشایی ساده می توان به منشا اصصلی این درگیری که در خود بازی بود و به انتهای بازی کشیده شد رسید. در واقع تا روز گذشته اسامی مختلفی از جمله پورقاز، سعید […]

ماجرای بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان در حالی با دروغ های طرفین علیه یکدیگر هنوز در رسانه ها ادامه دارد که با یک رمزگشایی ساده می توان به منشا اصصلی این درگیری که در خود بازی بود و به انتهای بازی کشیده شد رسید. در واقع تا روز گذشته اسامی مختلفی از جمله پورقاز، سعید آقایی و وحید امیری و … به عنوان عامل شروع کننده درگیری ها در رسانه ها دیده شد اما حقیقت ماجرا این است که منشاء تنش به وجود آمده بین دو تیم و بازیکنان دو تیم در دل بازی بود و پس از گل محبی به پرسپولیس این انبار باروت منفجر شد.

 

اگر محمد محبی و سیدجلال حسینی محروم شدند تعجب نکنید

اگر محمد محبی و سیدجلال حسینی محروم شدند تعجب نکنید

در کلیپی که روی یک ضربه کرنر درگیری مجبی و جلال حسینی را نشان می دهد بخشی از جرقه های تنش بین سیدجلال حسینی با محمد محبی را مشاهده می کنید. این درگیری تا پایان بازی ادامه داشت و بازیکنان دو تیم و به طور خاص محبی، کری خوانی زیادی با بازیکنان حریف داشتند که با گل دقایق آخر محبی فشار روانی زیادی به برخی بازیکنان پرسپولیس وارد شد به طوری که در تکه فیلم دیگری که از اتفاقات انتهای این بای منتشر شد، کمال کامیابی نیا به وضوح به صحبتهای محبی اشاره می کند که با وجود 4 تا برگتر در تیم سپاهان او با سن کمش نباید برای پرسپولیس کری بخواند.

 

اما محبی که ا زگلزنی مقابل پرسپولیس سر از پا نمی شناخت در مسیر منتهی به رختکن همچنان در حال کری خوانی برای بازیکنان پرسپولیس بود که در صحنه ای که سید جلال حسینی به سمت او یورش می برد، در واقع عزت پورقاز قصد جلوگیری از درگیری سید جلال و محبی را داشت و خودش با جلال حسینی درگیر نشد که شیطنت محبی و الفاظی کهبه کار برد باعث شد تا سایر بازیکنان سپاهان او را خیلی سریع به سمت رختکن هدایت کنند اما بازیکنان عصبانی پرسپولیس که ا حبتهای محبی به شدت آشفته شده بودند او را تا رختکن تعقیب کردند و درگیری لفظی طرفین در رختکن نیز ادامه داشت.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید