کد خبر:12177
پ

اکبر منادی دروازه بان سایپا: از بچگی استقلالی بودم و سندش را هم دارم!

سایپا روز گذشته موفق شد برخلاف انتظارها در هفته نخست لیگ برتر تیم پر مهره‌ پرسپولیس را متوقف کند و گرفتن دو امتیاز حساس از مدافع عنوان قهرمانی کار ارزشمندی بود که شاگردان صادقی از پس آن برآمدند. در این میان چهره ویژه بازی و نارنجی پوشان محمدحسین اکبر منادی، گلر این تیم بود که […]

سایپا روز گذشته موفق شد برخلاف انتظارها در هفته نخست لیگ برتر تیم پر مهره‌ پرسپولیس را متوقف کند و گرفتن دو امتیاز حساس از مدافع عنوان قهرمانی کار ارزشمندی بود که شاگردان صادقی از پس آن برآمدند. در این میان چهره ویژه بازی و نارنجی پوشان محمدحسین اکبر منادی، گلر این تیم بود که عملکرد کم نقصی داشت و با دو فوق واکنش خیلی خوب دروازه سایپا را نجات داد و یک کلین شیت با ارزش به ثبت رساند و همه از او به عنوان ناجی سایپا و صادقی یاد می‌کنند. او خودش اما چنین عقیده‌ای ندارد.

 

اکبر منادی دروازه بان سایپا: از بچگی استقلالی بودم و سندش را هم دارم!

اکبر منادی دروازه بان سایپا: از بچگی استقلالی بودم و سندش را هم دارم!

اکبرمنادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل پرسپولیس و عملکرد خوب سایپا اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و همانطور که بعد از بازی هم گفتم ما به مصاف تیم فینالیست آسیا رفتیم و توانستیم مقابل حریف قدرتمندی ایستادگی کنیم. این اتفاق خوبی بود که برای آن آماده شده بودیم و با فرامین کادرفنی و تمریناتی که داشتیم وارد زمین شدیم و خدا را شکر دست خالی بیرون نیامدیم.
وی با توضیح اینکه تساوی سقف خواسته‌های سایپا درا ین دیدار نبود گفت: قطعاً این چنین نبود چرا که مقابل تیمی مثل پرسپولیس شما اگر با نیت تساوی وارد زمین شوی شکست می‌خوری و ما واقعاً برای برد و کسب هر 3 امتیاز وارد زمین شدیم و دیدید که چند موقعیت خیلی خوب هم از دست دادیم که می‌توانست نتیجه بازی را به سود ما برگرداند. آقای صادقی هم قبل از بازی گفته بود که حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نخواهیم بود و در زمین این را نشان دادیم.

گلر سایپا در مورد عملکرد خوب خودش در این دیدار و تعریف و تمجید‌هایی که از او صورت گرفته هم توضیح داد: خدا را شکر می‌کنم توانستم برای تیم مفید باشم و عملکرد خوبی داشته باشم. بسته نگه داشتن دروازه مقابل پرسپولیس و خط حمله قدرتمندش کار سخت و ارزشمندی است که از پس آن برآمدیم و این مهم با کمک همه بازیکنان به دست آمد و اینطور نبود که فقط من در آن نقش داشته باشم ولی همینقدر که توانستم برای تیم مفید باشم خدا را شکر می‌کنم. بازهم می‌گویم اینکه گفته می‌شود سایپا به خاطر من مساوی گرفته درست نیست و همه بازیکنان در این نتیجه نقش داشتند و این سایپا بود که از پرسپولیس مساوی گرفت و البته همانطور که گفتم حتی شانس برد هم در این بازی داشتیم.

وی در مورد بهترین سیوی که در بازی با پرسپولیس داشت هم عنوان کرد: فکر می‌کنم دو سیو خوب در بازی داشتم که خطرناک‌ترینش توپی بود که اگر اشتباه نکنم از مهدی عبدی گرفتم و واقعاً موقعیت خطرناکی بود و خدا را شکر که دروازه باز نشد.

اکبر منادی دروازه بان سایپا: از بچگی استقلالی بودم و سندش را هم دارم!
منادی در مورد اینکه با عملکرد خوبش مقابل پرسپولیس مورد حمایت استقلالی‌ها قرار گرفته و میان آنها در فضای مجازی محبوب شده است هم گفت: من فضای مجازی را بعد از بازی دنبال نکردم و از این موضوع بی اطلاع هستم. به هر حال استقلال و پرسپولیس به عنوان دو رقیب سنتی همیشه برای طرفدارانشان مهم هستند و این 2 امتیازی که سایپا از پرسپولیس گرفت به عنوان رقیب استقلال باعث خوشحالی آنها شده و طبیعی است. اگر استقلالی‌ها از من حمایت کردند از آنها ممنونم ولی به واسطه بازی 2 فصل قبل در جام حذفی و ضربات پنالتی که گرفتم رابطه خوبی با من نداشتند و خیلی از من خوششان نمی‌آمد و حالا ظاهراً با من آشتی کردند و اتفاق خوبی است. ولی مطمئن باشید در بازی با استقلال هم اگر حضور داشته باشم با همین انگیزه وارد می‌شوم و شاید آنجا هم اگر با کمک بچه ها کلین شیت کردیم دوباره با استقلالی‌ها به مشکل بخورم و اینبار هواداران پرسپولیس از من حمایت کنند (خنده)

وی در مورد بحث میزبانی که پیش از بازی شکل گرفته بود و اینکه در بازی بدون تماشاگر ورزشگاه دستگردی و آزادی چه تفاوتی دارند گفت: به هر حال ما میزبان این بازی بودیم و استفاده از امتیاز میزبانی این دیدار حق ما بود و کسی نمی‌تواند این حق را از ما بگیرد. کیفیت چمن را هم دیدید و واقعاً چیزی از ورزشگاه آزادی کم نداشت. اینکه بازی بدون تماشاگر است و تفاوتی بین آزادی و دستگردی نیست را هم می‌توانید از آنهایی بپرسید که اصرار داشتند بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شود.

گلر سایپا در مورد وضعیتش در این تیم و بازگشتش به جمع نارنجی پوشان در این فصل توضیح داد: سایپا خانه من است و من به خانه خودم برگشتم. یک فوتبالیست ممکن است در زندگی ورزشی خود تصمیمات اشتباهی بگیرد که باعث شود لطمه بخورد و جدایی از سایپا هم تصمیم اشتباهی بود که من گرفتم و حالا برگشتم که جبران کنم و از این بابت خوشحالم و امیدوارم بازیکن مفیدی برای تیم باشم.

اکبر منادی دروازه بان سایپا: از بچگی استقلالی بودم و سندش را هم دارم!
منادی در مورد انگیزه‌های تیمی و شخصی خودش در این فصل هم گفت: از لحاظ تیمی که فکر کنم نشان دادیم قصد داریم تیمی متفاوت از سال قبل باشیم و دیگر قصد نداریم در نیمه دوم و رتبه‌های آخر جدول حضور داشته باشیم و در هفته‌های آخر برای بقا بجنگیم بلکه سایپا این فصل یک تیم قدرتمند و گردن کلفت است که می‌تواند یقه مدعیان قهرمانی را بگیرد و قصد داریم بار دیگر قدرت سایپا را به فوتبال ایران نشان دهیم. از لحاظ شخصی هم دوست دارم به قدری خوب عمل کنم که نظر مثبت مربیان تیم ملی را جلب کنم و اگر خدا خواست به اردوی تیم ملی دعوت شوم و می‌توانم این کار را انجام دهم.

 

گفتنیست اکبر منادی در ابتدای فصل نوزدهم پس از رفتن سید مهدی رحمتی خیلی منتظر استقلال و استراماچونی ماند اما در نهایت با پیشنهادی از سوی آنها مواجه نشد؛ او که در مصاحبه ای جالب پیشتر مدعی شده بود از بچگی استقلالی بوده و سند حضورش در بین هواداران استقلال در استادیوم آزادی را نیز دارد، احتمالاً در فصول آینده سر از تیم محبوبش در خواهد آورد چرا که عملکرد لغزان سید حسین حسینی در فصل گذشته به احتمال بسیار زیاد، اکبر منادی را به استقلال نزدیک تر خواهد کرد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • احسان 7 نوامبر 2020 / 11:24 ب.ظ

    دوتا توپ گرفته جو گیر شده. فردا جلو کیسه شل کردی پس خبریه طبق نطقی که کردی

    • سعید 18 آگوست 2021 / 10:57 ب.ظ

      لنگی چی میگی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید