کد خبر:44859
پ

اکبرمنادی یا پورحمیدی | جانشین سیدحسین حسینی در استقلال کیست؟

با مرور اشتباهات عجیب سیدحسین حسینی در فصلی که گذشت به نظر می رسد دوران اوج این دروازه بان در استقلال به پایان رسیده و او در افت مطلق خود به سر می برد و همین مسئله باعث شده تا هواداران استقلال بر روی خروج او از استقلال به اجماع برسند. اکبرمنادی یا پورحمیدی | […]

با مرور اشتباهات عجیب سیدحسین حسینی در فصلی که گذشت به نظر می رسد دوران اوج این دروازه بان در استقلال به پایان رسیده و او در افت مطلق خود به سر می برد و همین مسئله باعث شده تا هواداران استقلال بر روی خروج او از استقلال به اجماع برسند.

اکبرمنادی یا پورحمیدی | جانشین سیدحسین حسینی در استقلال کیست؟

اگرچه حسینی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما او یا باید نیمکت نشین شدن را در فصل جدید بپذیرد و یا برای اثبات شایستگی های خود و حضور فیکس در تیم جدیدش، قرارداد خود با استقلال را به طور توافقی فسخ کند. هر چه که هست او دیگر گلر شماره 1 استقلال در فصل جدید نخواهد بود.

در بین نام هایی که برای جانشینی حسینی در استقلال شنیده می شود 2+1 نام شنیده می شود که احتمال پیوستن یکی از گزینه ها بیش از بقیه است.

اکبرمنادی یا پورحمیدی | جانشین سیدحسین حسینی در استقلال کیست؟

اگرچه نام رشید مظاهری بار دیگر در بین گزینه های حضور در استقلال شنیده می شود اما او با توجه به عملکرد ضعیفی که در پیکان و سپاهان از خود نشان داد، شانسی برای بازگشت به استقلال ندارد.

دو گزینه دیگر هر دو از هواداران استقلال محسوب می شوند. محمدحسین اکبرمنادی دروازه بان دوم گل گهر و پورحمیدی دروازه بان اول آلومینیوم اراک.

با توجه به اینکه پور حمیدی از تراکتور به آلومینیوم پیوسته باشگاه های خواهان او می بایست مبلغی را بابت رضایتنامه به تراکتور بپردازند که طبق شنیده ها این عدد یک عدد سنگین است که بعید است باشگاه استقلال بخواهد با پرداخت این مبلغ دروازه بان سابق خود را به خدمت بگیرد!

گزینه بعدی که احتمال حضور او در استقلال بیشتر است و چند فصل قبل نیز مذاکراتی برای حضورش در استقلال صورت گرفت ولی سر از گل گهر در آورد کسی نیست جز محمدحسین اکبرمنادی جوان چالاک و خوش استیلی که با نظر قلعه نویی به گل گهر پیوست و به تناوب با محسن فروزان درون دروازه این تیم حضور پیدا کردند.

اکبرمنادی که تمایل زیادی برای ملی پوش شدن و حضور فیکس در ترکیب یک تیم بزرگ با پخش زنده هفتگی دارد، بی میل نیست با توافق دو طرفه با مدیران گل گهر راهی استقلال شود تا به عنوان دروازه بان فیکس آبی ها در فصل جدید خودنمایی کند.

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید