کد خبر:21282
پ

اولین ضربه عزیزی خادم به پرسپولیس و استقلال: مماشات در کار نیست، طبق قانون برخورد شود!

از زمانی که عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرته موجی از نگرانی در بین هواداران پرسپولیس به واسطه سابقه استقلالی او به وجود آمده و به نظر می رسد این نگرانی چندان هم بیراه نبوده باشد چرا که در دوران روسای سابق فدراسیون فوتبال مماشات زیادی با برخی تخلفات استقلال و پرسپولیس […]

از زمانی که عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرته موجی از نگرانی در بین هواداران پرسپولیس به واسطه سابقه استقلالی او به وجود آمده و به نظر می رسد این نگرانی چندان هم بیراه نبوده باشد چرا که در دوران روسای سابق فدراسیون فوتبال مماشات زیادی با برخی تخلفات استقلال و پرسپولیس صورت می گرفت اما اینبار به نظر می رسد خبری از مماشات نیست و طبق قانون با تیم های بدهکار برخورد خواهد شد.

 

اولین ضربه عزیزی خادم به پرسپولیس و استقلال: مماشات در کار نیست، طبق قانون برخورد شود!

اولین ضربه عزیزی خادم به پرسپولیس: مماشات در کار نیست، طبق قانون برخورد شود!

شهاب عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال پس از حواشی ایجاد شده در مورد رفع محرومیت پرسپولیس به دبیرکل،کمیته تعیین وضعیت و کمیته نقل و انتقالات فدراسیون دستور داد،بدون اینکه حقی ضایع شود، بر اساس قانون اقدام شود و این دستور به آن معناست که هیچ مماشاتی با تیم پرسپولیس و سایر تیمهای بدهکار در این زمینه نخواهد شد و طبق قانون با آنها برخورد می شود.

پرسپولیس با توجه به عدم دریافت درآمدآسیایی، برای تسویه بدهی خود فرصت ۲ تا ۴ هفته‌ای خواسته است و مدیران این تیم در جلسه اخیر با مسئولین فدراسیون وتبال درخواست خود را مطرح کردند که بدین ترتیب به نظر می رسد با درخواست آنها مخالفت شده و طبق قانون در این زمینه برخورد خواهد شد.

 

با امید به جاری شدن قانون در فدراسیون فوتبال و مبارزه با قانون گریزی تیمهای دولتی استقلال و پرسپولیس، فارغ از رنگها باید از اقدامات عزیزی خادم در این راستا حمایت کرد چرا که دو تیم دولتی زیر نظر وزارت ورزش بارها و بارها با نقض قانون، رقابت مالی عادلانه را نادیده گرتند و به نظر می رسد اینبار عزیزی خادم قصد دارد مقابل این اتفاق ایستادگی کند و با نامه و توصیه و تلن از وزارت ورزش، مشکل این دو تیم در پرداخت بدهی هایشان حل نخواهد شد.

 

جدی ترین بدهی پرسپولیس مربوط به سوشا مکانی است که صبح امروز باشگاه پرسپولیس را تهدید به گزارش به AFC کرد.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • فدراسیون استقلالی 6 مارس 2021 / 10:53 ب.ظ

    یعنی ما نمیفهمیم عمدا این کارو کردین یعنی نفهمیدیم چون استقلال بازیکن لازم نداره میخوان کاری کنن پرسپولیس بازیکن نگیره خدا لعنتت کنه عزیزی خادم کیسه تف به شرفت بی شرف از فردا میریزیم جلو فدراسیون

  • فریبا 6 مارس 2021 / 11:11 ق.ظ

    مگه بابا مسعود اجازه میده؟!

  • احمد 6 مارس 2021 / 9:29 ق.ظ

    من خودم استقلالی هستم ولی اگر که کارقانونی باشد هیچ مشکلی ندارد واین باشگاه ها هستند که باید طوری عمل کنند که منع قانونی برایشان پیش نیاید.درود به شرفت که اگر همینطور برخورد کنی و جناحی عمل نکنی.

  • ناشناس 6 مارس 2021 / 3:37 ق.ظ

    لعنت به پدر و مادرت

    • احمد 6 مارس 2021 / 9:26 ق.ظ

      چرا یکی هم که میخواد درست کار کنه اینجوری بخاطر دیدگاه اشتباه خودمان برخورد میکنیم

    • رضا 6 مارس 2021 / 12:16 ب.ظ

      غلی کریمی پرچمدار مبارزه با فساد اگر بود الان ترابی بازی میکرد! پرسپولیس میگه ما پول نداریم به سوشا بدیم.اما پول یورو و دلار دارن به قطرو پرتغال بدن٬! بابت رضایت نامه و ….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید