کد خبر:29843
پ

اولین روز رهایی ورزش ایران از سلطانی فر: 1 مدال طلا و 1 نقره در المپیک

پس از افزایش انتقادات از عملکرد مسعود سلطانی فر در ورزش کشور به نظر می رسد اولین روز آرامش ورزش ایران در دوران پسا سلطانی فر با مدالهای پیاپی در المپیک همراه شده است.   اولین روز رهایی ورزش ایران از سلطانی فر: 1 مدال طلا و 1 نقره در المپیک آیا وزیر جدید منجی […]

پس از افزایش انتقادات از عملکرد مسعود سلطانی فر در ورزش کشور به نظر می رسد اولین روز آرامش ورزش ایران در دوران پسا سلطانی فر با مدالهای پیاپی در المپیک همراه شده است.

 

اولین روز رهایی ورزش ایران از سلطانی فر: 1 مدال طلا و 1 نقره در المپیک

اولین روز رهایی ورزش ایران از سلطانی فر: 1 مدال طلا و 1 نقره در المپیک

آیا وزیر جدید منجی ورزش کشور خواهد شد و ناکامی از رشته های ورزشی دیگر دور می شود؟

 

در حالی که انتقادات از توجه بیش از حد سلطانی فر به قهرمانی های پرسپولیس و موفقیت این تیم در کنار ناکامی سایر رشته های ورزشی رو به افزایش بود، امروز در اولین روزی که دولت یازدهم حسن روحانی با تمام وزاریش دیگر در سر کار نیستند کاروان المپیک ایران بالاخره خودی نشان داد و با یک مدال طلا در کشتی فرنگی و یک مدال نقره در وزنه برداری جایگاه خود در جدول رده بندی را بهبود بخشید.

با راهیابی حسن یزدانی کشتی گیر آزادکار ایران به فینال نیز فردا یک مدال دیگر برای ایران تضمین شده و یزدانی رنگ آن را مشخص خواهد کرد.

بسیاری بر این باورند که با خروج سلطانی فر از راس وزارت وزارش ورزش، به زودی شاهد تحولات زیادی در رشته های مختلف خواهیم بود و اینگونه نیست که تنها به فوتبال و یک تیم خاص توجه شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید