کد خبر:12685
پ

اندر احوالات صحبتهای گزارشگر بازی ایران و بوسنی علیه کیروش: عقده ای و دیگر هیچ!

دیشب بازی تیم ملی ایران مقابل بوسنی برگزار شد و با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید. اما نکته قابل توجه در این بازی گزارش پر کنایه و نیش دار محمد سیانکی، گزارشگر سیما بود که به بهانه برد ایران به کی‌ر‌وش تاخت. برترین‌ها: دیشب بازی تیم ملی ایران مقابل بوسنی […]

دیشب بازی تیم ملی ایران مقابل بوسنی برگزار شد و با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید. اما نکته قابل توجه در این بازی گزارش پر کنایه و نیش دار محمد سیانکی، گزارشگر سیما بود که به بهانه برد ایران به کی‌ر‌وش تاخت.
برترین‌ها: دیشب بازی تیم ملی ایران مقابل بوسنی برگزار شد و با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید. اما نکته قابل توجه در این بازی گزارش پر کنایه و نیش دار محمد سیانکی، گزارشگر سیما بود که به بهانه برد ایران به کی‌ر‌وش تاخت، در حالی که تیم اسکوچیچ هنوز محک جدی نخورده و از خوش شانسی، کرونا باعث عقب افتادن بازی های تیم ملی شده تا این تیم بتواند هماهنگ تر نتایج شاهکار ویلموتس در تیم ملی را جبران کند.

 

اندر احوالات صحبتهای گزارشگر بازی ایران و بوسنی علیه کیروش: عقده ای و دیگر هیچ!

سیانکی که مشخص نیست با چه متر و معیاری به صدا و سیما راه یافته همواره با گزارش های ضعیف خود در سالهای اخیر مورد انتقاد قرار گرفته . او که به طور واضحی طرفدار یکی از تیم های محبوب پایتخت است که در زمان کیروش نیز سرمربی آن تیم با کیروش زاویه پیدا کرده بود، همچنان از هر تریبونی برای عقده گشایی علیه یکی از معرروف ترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان استفاده می کند. در مقایسه کیفیت فنی کیروش و برانکو همین بس که کیروش مربی کلمبیا تیم رده 10 فوتبال جهان است و برانکو سرمربی تیم عمان !!

 

به طور کلی حضور افرادی همچون میثاقی و سیانکی در تریبون های مختلف رسانه ملی باعث افت شدید مخاطب برنامه های پخش زنده رسانه ملی شده و این موضوع غیرقابل کتمان است. تصور کنید سیانکی و میثاقی به جای عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی ایفای نقش می کنند!!!

 



کلیدواژه : کارلوس کیروش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید