کد خبر:44670
پ

اندر احوالات صحبت های عجیب علیرضا حقیقی پس از تحقیر مقابل استقلال

علیرضا حقیقی گلر نساجی که روزگاری در درون دروازه تیم ملی در جام جهانی مقابل تیم ملی آرژانتین به میدان رفته بود، این روزها به ضعیف ترین گلر فوتبال ایران تبدیل شده است. به طوری که تقریباً به هیچ توپی نه نمی گوید و انواع و اقسام گلهایی که او مقابل حریفان دریافت کرده خود […]

علیرضا حقیقی گلر نساجی که روزگاری در درون دروازه تیم ملی در جام جهانی مقابل تیم ملی آرژانتین به میدان رفته بود، این روزها به ضعیف ترین گلر فوتبال ایران تبدیل شده است. به طوری که تقریباً به هیچ توپی نه نمی گوید و انواع و اقسام گلهایی که او مقابل حریفان دریافت کرده خود گویای این مسئله است.

او که با دریافت 9 گل در دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس، مورد انتقاد شدید هواداران تیم های رقیب پرسپولیس قرار داشت، شب گذشته مورد فحاشی شدید هواداران استقلال بابت کم کاری احتمالی مقابل تیم محبوبش قرار گرفت. اما در پایان بازی حقیقی مدعی شد او مسئول قهرمان نشدن تیم استقلال و سپاهان نبوده و اگر استقلال دربی را برده بود و سپاهان مقابل ملوان مساوی نمی کرد، نیازی به درخشش او مقابل پرسپولیس نبود.

دو نکته در این صحبت ها وجود دارد که به آن می پردازیم.

در ابتدا نیاز به تصحیح صحبتهای حقیقی احساس می شود. او مدعی شد اگر استقلال دربی را برده بود و سپاهان مقابل ملوان مساوی نمی کرد، پرسپولیس قهرمان نمی شد و … شاید بهتر باشد این جملات را به این شکل بیان کنیم که اگر آقایان اجازه می دادند نتایج درون زمین رقم بخورد هم استقلال دربی را نمی باخت و هم سپاهان مقابل ملوان مساوی نمی کرد (اشاره به دو پنالتی گرفته نشده برای این دو تیم در هفته بیست و هفتم) پس این ادعا که این تیم ها نتوانستند حریفان خود را شکست دهند و به همین دلیل قهرمانی را از دست دادند، ادعایی پوچ است چرا که عملاً نگذاشتند این تیم ها مقابل حریفانشان به پیروزی برسند!

نکته بعدی اینکه سوال با بازبینی گل هایی که حقیقی مقابل پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت دریافت کرد به سادگی می توان نشانه های عدم تمرکز را در علیرضا حقیقی مقابل پرسپولیس دید. اگر اتهام کم کاری و تبانی را به حقیقی وارد ندانیم اما بدون شک او تمرکز و انگیزه ای که مقابل سایر تیم ها داشته و دارد مقابل تیم سابق خود نداشته است. به طور مثال می توان به عملکرد بی نقص حقیقی در بازی مقابل تراکتور و استقلال (بازی برگشت لیگ) اشاره کرد که با انگیزه بالا، توپ های بسیار سخت را مهار می کرد.

شاید برخی مدعی شودند، همانطور که حقیقی مقابل پرسپولیس 4 گل دریافت کرد، مقابل استقلال هم 4 گله شد اما این 4 گل کجا و 4 گلی که مقابل پرسپولیس دریافت کرد کجا؟ حقیقی شانس آورد توپ های استقلالی ها به گل تبدیل نشد وگرنه شاید با 10 گل بدرقه می شد چرا که استقلال در بازی شب گذشته با امید گلش 4.61 یکی از پرموقعیت ترین شب های خود را پشت سر گذاشت اما سوال اینجاست حقیقی چطور مقابل پرسپولیسی که امید گلش 0.98 بود، 4 گل دریافت کرد؟ به عبارت دیگر تقریباً هر توپ خطرناکی سمت دروازه حقیقی آمد، به گل تبدیل شد.

آقای حقیقی شما با همین تیم و همین مدافعین مقابل تراکتور بهترین عملکرد را ثبت کردید و با همین شاکله به قهرمانی جام حذفی رسیدید چطور شد که امروز در توجیه شکست های پرگل خود مدعی هستید تیم خوب بسته نشده است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید