کد خبر:40205
پ

انتقاد مدیرعامل پرسپولیس از گل محمدی: با اینهمه ستاره مقابل تراکتور بی برنامه بودیم!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص برخی حواشی این روزهای تیم توضیحاتی ارائه کرد که مهمترین آن، انتقاد از شیوه بازی تیم مقابل تراکتور بود. درویش گفت: «نباید از بازی بدون برنامه مقابل تراکتور چشم پوشی کرد. اصلا برای کسی متصور نبود پرسپولیس با این بازیکنان منحصر به فردی که دارد چنین نتیجه‌ای بگیرد» درویش […]

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص برخی حواشی این روزهای تیم توضیحاتی ارائه کرد که مهمترین آن، انتقاد از شیوه بازی تیم مقابل تراکتور بود.

درویش گفت:

«نباید از بازی بدون برنامه مقابل تراکتور چشم پوشی کرد. اصلا برای کسی متصور نبود پرسپولیس با این بازیکنان منحصر به فردی که دارد چنین نتیجه‌ای بگیرد»

درویش در مورد اینکه وزیر ورزش از وی حمایت می‌کند یا خیر گفت: خیلی مواقع حتی برای یک زمین تمرین مزاحم وزیر می شویم. یا به طور مثال برای حق پخش تلویزیونی خود آقای سجادی چند جلسه را تشکیل داد. جا دارد از ریاست صداوسیما هم تشکر کنم که به همراه امور فرهنگی مجلس همه متحد شدند تا مشکل حق پخش را حل کند. همه دست به دست هم داده اند که بتوانند این مشکل را حل کنند تا هم با شگاه ها به حق و حقوقشان برسند و هم صداوسیما مجاری قانونی اش را انجام دهد.

درویش درخصوص وضعیت لوکادیا و پرداخت مطالباتش گفت: اول از همه بگویم حدود یک هفته از موعد پرداخت پول این بازیکن گذشته بود و ما هم به دنبال این بودیم که طلب او را جفت و جور کنیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد و شب گذشته بعد از پایان تمرین مطالبات او را به صورت نقد ودر قالب دلار پرداخت کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درمورد شایعه ترس لوکادیا از شرایط کشور و ورود سفارت هلند، اظهار داشت: اصلا این حرفها وجود ندارد. اتفاقا مسئول امور بین الملل ما روز گذشته با لوکادیا صحبت کرد و این بازیکن گفت من ایران را خیلی دوست دارم و برایم عجیب است که در بیرون از کشور ایران می گویند امنیت در اینجا وجود ندارد. او تاکید کرد ایران مردم بسیار خوب و خونگرمی دارد و از شرایطش در کشورمان راضی است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید