کد خبر:40364
پ

انتقاد حمید درخشان از سبک بازی پرسپولیس مقابل ملوان

حمید درخشان مثل بسیاری از هواداران پرسپولیس از سبک بازی این تیم راضی نیست. درخشان گفت: درباره نیمه اول بازی حرف نزنیم بهتر است! پرسپولیس هیچ چیزی برای گفتن نداشت و این در حالی است که انتظار بیشتری از این تیم با این همه بازیکن می‌رود. انتظار داشتیم که پرسپولیس بهتر بازی کند اما در […]

حمید درخشان مثل بسیاری از هواداران پرسپولیس از سبک بازی این تیم راضی نیست.

درخشان گفت:

درباره نیمه اول بازی حرف نزنیم بهتر است! پرسپولیس هیچ چیزی برای گفتن نداشت و این در حالی است که انتظار بیشتری از این تیم با این همه بازیکن می‌رود. انتظار داشتیم که پرسپولیس بهتر بازی کند اما در نیمه اول خیلی بد بودند. در نیمه دوم پرسپولیس شکل بهتری پیدا کرد و کمی به بازی سرعت داد. این مسئله باعث شد تا پرسپولیس کمی بالاتر بازی کند.

پرسپولیس زمانی که با دو مهاجم بازی کرد، فشار بیشتری به ملوان آورد و این موضوع باعث شد تا این تیم عقب‌تر بازی کند. وقتی پرسپولیس به گل رسید، باید فشار را بیشتر می‌کرد تا باز هم به گل برسد، اما آنها به یک گل اکتفا کردند. به ملوان فرصت دادیم که خوشبختانه آنها استفاده نکردند، اما در مجموع به چیزی که مهم بود رسیدند و سه امتیاز را کسب کردند. به نظر من با شرایط موجود در نحوه بازی پرسپولیس باید تغییر و تحولاتی صورت بگیرد و این تیم هجومی‌تر بازی کند.

در نحوه بازی کردن باید کمی بازنگری صورت بگیرد. اگر پرسپولیس بخواهد با همین روند پیش برود مشکلات زیاد خواهد شد اما این تیم نیاز دارد که بیشتر از اینها هماهنگ شود تا سرعت بازی بالا برود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید