کد خبر:6919
پ

انتشار متن نامه سعادتمند به وکیل استراماچونی

در ساعات گذشته متن نامه ای منتسب به احمد سعادتمند خطاب به استراماچونی و وکیلش منتشر شده که از دلایل عدم پیگیری مذاکرات به طور رسمی، پرده برداشته است.   انتشار متن نامه سعادتمند به وکیل استراماچونی   “آندره آ و فدریکوی عزیز” امیدوارم که در زمانی که این نامه را دریافت می کنید، سلامت […]

در ساعات گذشته متن نامه ای منتسب به احمد سعادتمند خطاب به استراماچونی و وکیلش منتشر شده که از دلایل عدم پیگیری مذاکرات به طور رسمی، پرده برداشته است.

 

انتشار متن نامه سعادتمند به وکیل استراماچونی

 

“آندره آ و فدریکوی عزیز”

امیدوارم که در زمانی که این نامه را دریافت می کنید، سلامت باشید

در ابتدا، از شما به خاطر صبری که در طول دو روز مذاکرات طولانی برای حل مسالمت آمیز دعوایی که در فیفا مطرح کرده اید و ماجرای آینده مربیگری استقلال، تشکر می کنم.

همان طور که می دانید، در مورد مبلغ قرارداد قبلی با هم صحبت کردیم و در مورد برخی مسائل به توافقات اولیه رسیدیم. همان طور که می دانید، این کار به مجوز ویژه سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال ایران نیاز داشت. در این موضوع، ما نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ایران در روز ششم سپتامبر (16 شهریور) نوشتیم و خواستار مجوز برای حضور آندره آ آستراماچونی به عنوان سرمربی استقلال در فصل آینده شدیم.

متاسفانه ما از جانب سازمان لیگ فوتبال ایران در روز 9 سپتامبر (19 شهریور) با پاسخ منفی مواجه شدیم. ما بیشترین تلاش خود را انجام دادیم اما نتوانستیم آنها را متقاعد کنیم.

جدا از آن بر اساس ادعای شما در مورد بدهی های باشگاه به آندره آ برای فصل گذشته، با در نظر گرفتن جریمه و سود مبلغ، حسابداری باشگاه ما اعلام کرده است که حداکثر 500 هزار یورو قابل پرداخت به آندره آ برای فصل 20-2019 ( فصل گذشته) خواهد بود و نه 900 هزار یورو و بدین ترتیب باشگاه حاضر نیست که برای فصل 20-2019 مبلغ 900 هزار یورو بپردازد.

برای این که مذاکرات شفاف و با حسن نیت پیش برود، متاسفانه باید اعلام کنیم که امکان انجام تشریفات اداری وجود ندارد. امیدواریم که در آینده بتوانیم همکاری دوجانبه ای داشته باشیم.

با آرزوی بهترین ها

احمد سعادتمند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید