کد خبر:25882
پ

انتشار سند کمک 30 میلیاردی همراه اول به پرسپولیس

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، افشاگری های مختلفی انجام شد که مهمترین آن، اشاره فرزاد مجیدی سرپرست اجرایی باشگاه استقلال به کمک 30 میلیاردی همراه اول از شرکت های تابعه وزارت ارتباطات که رفقای آذری جهرمی و مجید صدری همچنان در آن مشغول هستند اشاره کرد. با نگاهی به صورتهای مالی همراه اول در […]

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، افشاگری های مختلفی انجام شد که مهمترین آن، اشاره فرزاد مجیدی سرپرست اجرایی باشگاه استقلال به کمک 30 میلیاردی همراه اول از شرکت های تابعه وزارت ارتباطات که رفقای آذری جهرمی و مجید صدری همچنان در آن مشغول هستند اشاره کرد. با نگاهی به صورتهای مالی همراه اول در سال مالی منتهی به اسفند 99 به سادگی می توان ردیف کمک 30 میلیاردی همراه اول به باشگاه پرسپولیس را مشاهده کرد و فرزاد مجیدی نیز به همین نکته اشاره کرد که چطور ممکن است وزیر ارتباطات اینگونه از پرسپولیس حمایت کرده باشد و در مقابل هیچ کمکی از سمت این وزارتخانه به استقلال نشده است. نکته اینکه در آن مقطع پرسپولیس توانست با این مبلغ پرونده ماریو بودیمیر را ببندد و به سراغ جذب مهدی ترابی، شهریار مغانلو و فرشاد فرجی برود و در سمت مقابل استقلالی ها 3 میلیارد تومان در حساب نداشتند تا امین قاسمی نژاد را به خدمت بگیرند!

 

نکته این کمک اینجاست که بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی پرسپولیس مطرح بوده و خبری از حضور دو اپراتور همراه در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نبود که امروز مشخص شد، همراه اول همچنان به باشگاه پرسپولیس تزریق مالی داشته است.

شاید اکنون وقت آن رسیده باشد تا آذری جهرمی که مدعی بود به هر دو باشگاه یکسان کمک شده، لیست کمک هایی که به هر دو باشگاه انجام شده را منتشر کند و هزینه های هر دو باشگاه نیز به طور رسمی از سوی هیئت مدیره آنها اعلام عمومی شود تا مشخص شود در پس پرده چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟

 

انتشار سند کمک 30 میلیاردی همراه اول به پرسپولیس

انتشار سند کمک 30 میلیاردی همراه اول به پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • Lili 19 مه 2021 / 12:37 ق.ظ

    حالا کجاست کمک وزرا رو بشه البته اگر بامبول در نیارن و مدارکو نابود نکن .وزرای محترم ارتباطات و ورزش و مشاور و چاه نفت و الا ماشالا..

  • علی 18 مه 2021 / 2:40 ب.ظ

    سلام حالا لنگی ها خودتون را دار بزنید که وزیر گل نمیزنه؟واگذارتون کردیم به خدا و روز جزا؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید