کد خبر:34338
پ

انتشار حکم کمیته تعیین وضعیت برای کسر امتیاز از پرسپولیس

باشگاه پدیده به طور جدی پیگیر کسر امتیاز و بازپسگیری پول خود از باشگاه پرسپولیس است و با توجه به حکمی که در اختیار دارد، کمیته انضباطی موظف به کسر امتیاز از پرسپولیس شده است. در همین خصوص مقامات باشگاه پدیده مدعی اند هنوز علت سهل انگاری مسئولین کمیته انضباطی در این خصوص را نمی […]

باشگاه پدیده به طور جدی پیگیر کسر امتیاز و بازپسگیری پول خود از باشگاه پرسپولیس است و با توجه به حکمی که در اختیار دارد، کمیته انضباطی موظف به کسر امتیاز از پرسپولیس شده است. در همین خصوص مقامات باشگاه پدیده مدعی اند هنوز علت سهل انگاری مسئولین کمیته انضباطی در این خصوص را نمی دانند و این موضوع را به ترس آنها از پرسپولیس بابت کسر امتیاز ربط داده اند که هیاهو و جنجال زیادی توسط این باشگاه و مافیای رسانه ای نزدیک به آن ایجاد خواهد شد. هر چه که هست، امروز اسناد حکم قطعی کسر امتیاز از پرسپولیس منتشر شد تا قصور کمیته انضباطی در این زمینه بار دیگر مشخص شود.

 

انتشار حکم کمیته تعیین وضعیت برای کسر امتیاز از پرسپولیس

 


دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • فرهاد 3 ژانویه 2022 / 7:58 ب.ظ

    پیروزی باید سجده بقا بجا بیاره

  • رضا 3 ژانویه 2022 / 7:14 ب.ظ

    وزارت ورزش حق تیم پدیده رو خورده چون صاحب پرسپولیسه. فدراسیون فوتبال زیر نظر وزارت ورزشه، مگه نه؟ خوب حالا کمیته انظباطی وزارت بیاد علیه تیم خودش حکم بده؟

  • عشقم پرسپولیس 3 ژانویه 2022 / 5:10 ب.ظ

    اگه از پرسپولیس امتیاز کم کنن وبدن به پدیده که داره به امید خدا امسال به لیگ دسته یک سود میکنه بدن فقط پدیده را خریدن تیم های دیگه که پرسپولیس قهرمان نشه وجلوی پرسپولیس را بگیره ولی خدا با پرسپولیس است به کوری چشم دشمناش امسال هم قهرمانیم

  • حسین 3 ژانویه 2022 / 4:04 ب.ظ

    اگه قرار باشه از پرسپولیس امتیاز کم کنند و برعکس به شما امتیاز زحمت نکشیده بدهند دیگه چرا بازی برگزار میکنند

    • میعاد 3 ژانویه 2022 / 4:11 ب.ظ

      قانون باید اجرا بشه . مکه لنگ از یوونتوس بزرگتره که به خاطر اجرای قانون پرتش کردن دسته پائینتر؟ از ناپولی بزرگتره که بازیکن غیرمجاز داشت و بازیش مقابل یوونتوس 3 بر 0 شد ؟ این چرت و پرتا چیه میگید . همه تیما مشکل مالی دارن شما اومدید مربی یه تیمو گرفتید پولشم ندادید بعد باهاش رفتید 2-3 تا بازیکن خوب خریدید . این که نمیشه عدالت و فیرپلی ورزشی . اگه همه بخوان اینکارو بکنن سنگ رو سنگ بند نمیشه . کما اینکه شما عادتونه کلک زدن . وقتی میدونستید به برانکو بدهکارید هم رفتید 7 تا بازیکن خریدید گفتید خلاصه یه خری پیدا میشه پولبرانکو رو میده

      • یاسمن 3 ژانویه 2022 / 4:33 ب.ظ

        مثل اینکه اون بالا بودن بهتون مزه داره، تو کار بقیم که جدیدا علاقه پیداکردین دخالت کنید…نگران نباشید با دو سه امتیاز کم کردن از ما نمی تونید جایگاتون تو صدر محکم کنید… انقدر از خودتون نامطمئنین که فقط با کمک گرفتن از بقیه می خواین خودتون بکشین بالا! فعلا نگران این باشین که سه امتیاز مفتی که از گلگهر گرفتین یهویی پرتتون نکنه پایین! الان نکنه انتظار داری با سه امتیاز بریم دسه دو ؟! حتی مثالیم که زدی هیچ ربطی به وضعیت الان پرسپولیس نداشت!اون بحث سر موندن تو لیگ فعلی و رفتن تو لیگ پایین تر بود که خیلی می تونه به یه تیم با یه تصمیم غلط ضربه بزنه ولی الان فقط بحث سر یه سه امتیاز که هیچ اتفاق قابل توجه ای نمی ذاره.. فقط دل شما کیسه ها واس چند روز گذار خوش میشه… فقط یادتون باشه پول برانکو و پول هر فردی دیگ که به پرسپولیس ربط داره به هر حال با هر سختی که هست داده میشه شما به فکر خودتون باشین:)

        • زهرا 3 ژانویه 2022 / 8:28 ب.ظ

          آفرین یاسمن جون گل واقعا گل گفتی عزیز زنده باد پرسپولیس آریایی انشاالله تعالی

        • فلانی 6 ژانویه 2022 / 2:42 ق.ظ

          پس شما هم از دکل گل گهر نرید بالا چون به شما مربوط نیست،در ضمن رای پرونده گل گهر با سه باشگاه شاکی امروز صادر شد و همچنان شما زیر موندید،ما منتظر اجرای قانون و کسر سه امتیاز از لنگ بابت شکایت پدیده هستیم.
          توو همین روزا هم رای صادر میشه
          این همه پنجرتون باز و بست میشه یه وقت لولاش خراب نشه😂😂😂

      • مثم 3 ژانویه 2022 / 10:18 ب.ظ

        اول برو املاتو خوب کن بعد بیا نظر بده😂😂

  • کوروش 3 ژانویه 2022 / 10:41 ق.ظ

    موندم این به اصطلاح مسئولین از چی میترسن از 4 5 خطی که تو کانالها وسایتهای سراسر دروغ می نویسند ؟؟؟ یا از تجمع هواداراشون که 100 نفرم نمیشن ؟ باید به فیفا شکایت اطلاع دهند . یکی از هدفهای بیانیه های سراسر دروغ و مهمل ، و شلوغ کاری و پرونده های خیالی برا تیم و بازیکنان استقلال گم شدن اخبار اصلی و واقعی از جمله همین خبر و انواع واقسام شکایتها و جریمه ها از پیروزی است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید