کد خبر:40990
پ

انتشار بخش دیگری از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان

انتشار بخش دیگری از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان، باشگاه منچستریونایتد را بر آن داشته تا با استناد به بندی در قرارداد مهاجم سرشناس خود، قرارداد او را فسخ کند و وی را به دلیل مطرح کردن برخی موضوعات تحت تعقیب قضائی قرار دهد. به گزارش اسکای اسپورت ، کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی […]

انتشار بخش دیگری از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان، باشگاه منچستریونایتد را بر آن داشته تا با استناد به بندی در قرارداد مهاجم سرشناس خود، قرارداد او را فسخ کند و وی را به دلیل مطرح کردن برخی موضوعات تحت تعقیب قضائی قرار دهد.

به گزارش اسکای اسپورت ، کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال که فصل جنجالی‌ای را همراه با منچستریونایتد سپری کرده، در بخشی دیگر از این مصاحبه، صحبت‌های جالبی انجام داد. پیرس مورگان هوادار آرسنال، تیم صدرنشین لیگ برتر است و رونالدو بدش نمی‌آید تیمِ دوست مصاحبه‌‌کننده‌اش قهرمان شود: اگر منچستریونایتد نتواند قهرمان لیگ برتر شود، امیدوارم آرسنال به این عنوان دست یابد.

 

انتشار بخش دیگری از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان

رونالدو : خوشحال می شوم آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شود

خوشحال می‌شوم در صورت عدم قهرمانی یونایتد، آرسنال بتواند قهرمان شود. آرسنال و سرمربی‌اش را می‌پسندم؛ آن‌ها تیم خوبی دارند. رونالدو از احتمال بازنشستگی زودهنگامش صحبت کرد:

اگر با پرتغال قهرمان جام جهانی شوم، صد درصد بازنشسته می‌شوم. عشق هواداران به من حتی هنگامی که بازی نمی‌کنم را تحسین می‌کنم. حتی هنگامی که از من انتقاد کنند، همیشه در قلبم هستند. هواداران همیشه در قلبم جای دارند. از تابستان تاکنون گفته می‌شود هیچ تیمی کریستیانو رونالدو را نمی‌خواهد و مدیران باشگاه‌ها علاقه‌ای به همکاری با این ستاره 37 ساله ندارند؛ اگرچه ماه گذشته خبر رسید یک تیم عربستانی برای خرید رونالدو پیشنهادی نجومی آماده کرده بود:

پیشنهاد 350 میلیون پوندی تیم عربستانی حقیقت دارد. پاسخم منفی بود اما چیزی که رسانه‌ها به گفتنش ادامه می‌دهند مزخرف محض است. آن‌ها می‌گویند هیچ تیمی مرا نمی‌خواهد که البته کاملا غلط است. با این وجود آن‌ها هنوز می‌گویند هیچ کس کریستیانو را نمی‌خواهد. چند باشگاه بودند که می‌خواستند با من قرارداد ببندند اما من پاسخ منفی دادم چون احساس راحتی در منچستریونایتد داشتم. رسانه‌ها می‌گویند من به تیم‌های مختلف پیشنهاد شدم و خیلی از مدیران مرا نخواستند. این کاملا دروغ است. آن‌ها دروغ می‌گویند. کریستیانو رونالدو چند هفته پیش به مدت چند روز از همراهی منچستریونایتد تعلیق و از ترکیب تیم کنار گذاشته شد:

درباره تعلیق چند هفته پیش بابت اعلامیه منچستریونایتد خیلی خیلی ناامید شدم. راستش را بخواهید من با هیچ باشگاه و مربی‌ای مشکل نداشتم اما آن‌ها مرا سه روز تعلیق کردند. این برایم خیلی دردناک بود. رونالدو نظرش درباره لیونل مسی را هم گفت:

لیونل مسی فرد خیلی خوبی است و کارهای بزرگی انجام داده است. او در کنار زیدان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنانی است که دیده‌ام.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید