کد خبر:5548
پ

انتشار اسناد شکایت استراماچونی به فیفا | انحراف مالی مدیران استقلال ثابت می شود؟

در شرایطی که گفته می‌شود در صورت تائید شکایت آندره‌آ استراماچونی در فیفا باشگاه استقلال باید چیزی حدود دو تا سه میلیون یورو به وی خسارت بپردازد، اما اسناد موضوع دیگری را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند این رقم فاصله زیادی با این مبلغ دارد و کار برای باشگاه استقلال راحت‌تر از شرایطی است که توصیف شده.   انتشار […]

در شرایطی که گفته می‌شود در صورت تائید شکایت آندره‌آ استراماچونی در فیفا باشگاه استقلال باید چیزی حدود دو تا سه میلیون یورو به وی خسارت بپردازد، اما اسناد موضوع دیگری را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند این رقم فاصله زیادی با این مبلغ دارد و کار برای باشگاه استقلال راحت‌تر از شرایطی است که توصیف شده.

 

انتشار اسناد شکایت استراماچونی به فیفا | انحراف مالی مدیران استقلال ثابت می شود؟

انتشار اسناد شکایت استراماچونی به فیفا | انحراف مالی مدیران استقلال ثابت می شود؟

بر اساس اسنادی که در اختیار خبرگزاری میزان قرار گرفته است متن دادخواست استراماچونی به فیفا حدود چهار ماه پیش ارسال شده است که در دادخواست اولیه این مربی ایتالیایی حدوداً مبلغ یک میلیون و ۱۲۰ هزار یورو از باشگاه استقلال طلب کرده است.

از این مبلغ حدود ۷۵۰ هزار یورو مربوط به قرارداد سال دوم این مربی بوده است که ۵۰ هزار دلار نیز پول مدیر برنامه‌های او است و حدود ۳۷۰ هزار یورو هم مانده از فصل نیمه تمامش است که نشان می‌دهد استقلال ۳۸۰ هزار دلار به این مربی پرداختی داشته است.

بر اساس بندی که در این قرارداد وجود دارد هر طرفی که قرارداد را فسخ کند باید ۲۰ درصد اضافه بر مبلغ قرارداد خسارت بدهد که این ۲۰ درصد چیزی حدود ۲۲۴ هزار یورو می‌شود که با اضافه کردن این مبلغ به یک میلیون و ۱۲۰ هزار یوروی ادعایی استراماچونی، طلب این مربی چیزی حدود یک میلیون ۳۴۴ هزار یورو می‌شود.

استرا حدود ۳۲۴ هزار یورو نیز برای شش ماه حقوقش از قرار ماهی ۵۴ هزار یورو درخواست کرده است و شش ماه حقوقش را به عنوان خسارت می‌خواهد. این در حالی است که چنین موردی در قرارداد وجود ندارد و بعید است فیفا این موضوع را قبول کند و معلوم نیست استراماچونی بر چه اساسی چنینی درخواستی مطرح کرده است.

اگر فرض کنیم این هم درست باشد مجموع این مبلغ حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو می‌شود که با مبلغ دو تا سه میلیون یورویی ادعایی سعادتمند فاصله زیادی دارد. از طرفی فیفا هنوز رأیی صادر نکرده است که صحبت از غرامت سه میلیون یورویی می‌شود‌ و این در حالی است که خود استراماچونی عنوان کرده ۳۸۰ هزار یورو از حقوقش دریافتی داشته است. نشان می‌دهد شرایط به نفع استقلال است و این مربی نتوانسته ادعایش درباره عدم دریافت سه ماه حقوقش را ثابت کند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید