کد خبر:33835
پ

امیر قلعه نویی در دو راهی استعفا یا انفجار

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر که در فصل جدید لیگ برتر با جذب بازیکنان اسمی مختلف اسب خود را برای قهرمانی در لیگ زین کرده بود و تا هفته دهم نیز در جمع صدرنشینان جدول لیگ برتر قرار داشت اما به یکباره 7 امتیاز از این تیم بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز کسر شد […]

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر که در فصل جدید لیگ برتر با جذب بازیکنان اسمی مختلف اسب خود را برای قهرمانی در لیگ زین کرده بود و تا هفته دهم نیز در جمع صدرنشینان جدول لیگ برتر قرار داشت اما به یکباره 7 امتیاز از این تیم بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز کسر شد تا گل گهر با 12 امتیاز به رده های میانی جدول سقوط کند.

 

امیر قلعه نویی در دو راهی استعفا یا انفجار

امیر قلعه نویی در دو راهی استعفا یا انفجار

شنیده می شود، قلعه نویی که تا این لحظه موضع گیری رسمی نسبت به این قضیه نداشته (استقلال و سپاهان که از این قضیه سود بردند، دو تیم سابق قلعه نویی محسوب می شوند) نسبت به عملکرد برخی اطرافیان خود در باشگاه گل گهر شک کرده است.

پس از علنی شدن اعتراض باشگاه استقلال به حضور اریک بوکوم، برخی مسئولین در باشگاه گل گهر با علم به غیرمجاز بودن این بازیکن، خیال قلعه نویی را بابت استفاده از این بازیکن راحت کردند و قلعه نویی با اطمینان خاطر از آنها، به این بازیکن در بازی مقابل پیکان و سپاهان استفاده کرد و امروز به واسطه این اشتباه عمدی یا سهوی یا شیطنت اطرافیانش که منجر به کسر 7 امتیاز از این تیم شده، بدبین شده است و در دوراهی استعفا و یا افشاگری علیه عوامل این رسوایی مانده است.

در حال حاضر 10 امتیاز اختلاف امتیازی بین گل گهر با صدرنشینان ایجاد شده و بسیار بعید به نظر می رسد گل گهر بتواند به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

 

گفتنیست بر طبق رای کمیته انضباطی، ظاهراً افرادی از ایران با ایمیل جعلی به ایمیل های باشگاه گل گهر پاسخ می داده اند و اکنون باید مشخص شود این اتفاق با اطلاع برخی از افراد در باشگاه گل گهر بوده یا خیر ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید