کد خبر:39902
پ

امیرحسین صادقی و فرهاد مجیدی هم به پویش مردمی علیه خشونت نیروی انتظامی پیوستند

پس از اینکه علی کریمی با استوری های شجاعانه خود در حمایت از زنان این سرزمین پرچمدار نه به خشونت نیروی انتظامی علیه بانوان این کشور شد، بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان ایرانی نیز در این پویش شرکت کردند. امیرحسین صادقی و فرهاد مجیدی هم به پویش مردمی علیه خشونت نیروی انتظامی پیوستند در آخرین […]

پس از اینکه علی کریمی با استوری های شجاعانه خود در حمایت از زنان این سرزمین پرچمدار نه به خشونت نیروی انتظامی علیه بانوان این کشور شد، بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان ایرانی نیز در این پویش شرکت کردند.

امیرحسین صادقی و فرهاد مجیدی هم به پویش مردمی علیه خشونت نیروی انتظامی پیوستند

در آخرین موارد، فرهاد مجیدی با انتشار فیلم هایی از توحش ماموران نیروی انتظامی در برخورد با زنان خواستار پایان این خشونت شد و امیرحسین صادقی نیز با تهیه و تدوین کلیپی با تمسخر شعارهای روی بیلبوردهای شهر اصفهان آنها را با شعارهای کنایه آمیز به گشت ارشاد و برخورد خشونت آمیز علیه زنان جایگزین کرد.

حرکت این ورزشکاران و هنرمندان که در روزهای سخت در کنار مردم بودند برای همیشه در یاد و خاطره این ملت خواهد ماند و از طرفی سکوت بزدلانه افرادی همچون عادل فردوسی پور به جهت از دست ندادن منافع نیز در خاطر مردم خواهد ماند که چه تصویر پوشالی و فیکی از خود در افکار عمومی ساخته بودند.

فارغ از رنگ ها، درود بر شرف علی کریمی ها و مجیدی ها و. …. که تحت هر شرایطی حامی مردم خود بوده و هستند و امثال خداداد عزیزی ها، حمید استیلی ها، حسین رضا زاده ها، علیرضا دبیرها و … با سکوت خود نشان دادند هر جا منافعشان درگیر باشد، ترجیح می دهند پشت مردم را خالی کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید