کد خبر:20236
پ

الگوبرداری خطرناک محمود فکری از بارسلونا | استقلال مقابل الدحیل 8 تایی می شود؟

در حالی که هواداران عصبانی استقلال در چند روز گذشته بارها با حضور در محل تمرین این تیم به اعضای کادر فنی این تیم نسبت به عملکرد تیم معترض بودند،، محمود فکری سرمربی آبی ها با توجیهات عجیب، هواداران این تیم را به نگرانی بیشتری فرو برد.   الگوبرداری خطرناک محمود فکری از بارسلونا | […]

در حالی که هواداران عصبانی استقلال در چند روز گذشته بارها با حضور در محل تمرین این تیم به اعضای کادر فنی این تیم نسبت به عملکرد تیم معترض بودند،، محمود فکری سرمربی آبی ها با توجیهات عجیب، هواداران این تیم را به نگرانی بیشتری فرو برد.

 

الگوبرداری خطرناک محمود فکری از بارسلونا | استقلال مقابل الدحیل 8 تایی می شود؟

الگوبرداری خطرناک محمود فکری از بارسلونا | استقلال مقابل الدحیل 8 تایی می شود؟

به نظر می رسد محمود فکری در پلی استیشن علاقه زیادی به بازی با بارسلونا آن هم با سیستم 3-3-4 دارد که در تمامی صصحبتهای او مثال هایی از تیم بارسلونا دیده می شود. فکری در پاسخ به این انتقاد که چرا در بازیهایی که مهدی قایدی کوتاه قامت در نوک خط حمله قرار دارد باز هم به تاکتیک سانتر اصرار می ورزد اینطور جواب داد که مگر لیونل مسی با ضربه سر گل نزده است!! این پاسخ در حالی مطرح شد که کل گلهای لیونل مسی با سر در تمامی بازیهایی که برای تیم ملی آرژانتین و بارسلونا انجام داده فقط 24 گل بوده که حدود 3 درصد محموع گلهایی که او تاکنون به ثمر رسانده می باشد. مسی تاکنون 703 گل در 867 بازی در تمام دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده است.

 

از طرفف دیگر وقتی در خصوص کییت فنی و نتیجه ضعیف استقلال مقابل سپاهان از فکری سوال شد او با اشاره به بازی چند شب قبل بارسلونا مقابل PSG مدعی شد مگر بارسلونا در زمین خودش از پاری سن ژرمن با 4 گل شکست نخورد ؟ این پاسخ فکری هواداران خاضر در محل تمرین استقلال را با بهت و حیرت زیادی مواجه کرد چرا که به نظر می رسد اگر فردا استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل با 8 گل شکست بخورد نیز بار دیگر سرمربی استقلال از بارسلونا مایه خواهد گذاشت و اینطور توجیه می کند که مگر بارسلونا از بایرن مونیخ 8 گل نخورد!!

 

اگرچه هواداران استقلال و بارسلونا این روزها با یکدیگر هم درد هستند چرا که هر دو طی به شدت از عملکرد ضعیف کادر فنی خود ناراضی هستند و معتقدند با این تعداد ستاره، کییت فنی تیم و نتایج می بیست به مراتب بهتر از این باشد که اکنون هست.

 

در مطلبی مجرا به شباهت عجیب بارسلونا رونالد کومان و استقلال محمود فکری اشاره کردیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید