کد خبر:34767
پ

الهیار صیادمنش به هال سیتی انگلیس پیوست | سود 900 هزار دلاری استقلال

سرانجام پس از کش و قوس های فراوانف الهیار صیادمنش مهاجم 20 ساله کشورمان به طور قطعی از فنربافچه به هال سیتی انگلیس پیوست. نکته جالب در خصوص این انتقال اینکه گفته می شود باشگاه استقلال نیز در این ترانسفر، 900 هزار دلار عایدی خواهد داشت. الهیار صیادمنش به هال سیتی انگلیس پیوست | سود […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوانف الهیار صیادمنش مهاجم 20 ساله کشورمان به طور قطعی از فنربافچه به هال سیتی انگلیس پیوست. نکته جالب در خصوص این انتقال اینکه گفته می شود باشگاه استقلال نیز در این ترانسفر، 900 هزار دلار عایدی خواهد داشت.

الهیار صیادمنش به هال سیتی انگلیس پیوست | سود 900 هزار دلاری استقلال

الهیار صیادمنش به هال سیتی انگلیس پیوست | سود 900 هزار دلاری استقلال

🔹صیادمنش که سال ۲۰۱۹ با امضای قراردادی به ارزش حدود ۸۰۰ هزار یورو از تیم استقلال ایران راهی فنرباغچه شد، تا سال ۲۰۲۴ با این باشگاه ترکیه‌ای قرارداد داشت و یک سال و نیم به صورت قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرد.

🔹باشگاه‌هایی چون اندرلخت بلژیک و هال سیتی انگلیس مشتریان جدی صیادمنش بودند و با فنرباغچه برای جذب این مهاجم توانمند ایران مذاکراتی انجام دادند اما شرط اصلی فنرباغچه دریافت مبلغی در حدود ۵ میلیون یورو در ازای فروش صیادمنش بود.

🔹این موضوع باعث عقب نشینی اندرلخت شد اما هال سیتی که در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، پای مهاجم ۲۰ ساله ایران ایستاد و با فنرباغچه مذاکرات را ادامه داد تا در نهایت راضی شود صیادمنش را با مبلغ ۴.۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد. هال سیتی همچنین باید ۵۰ درصد از سهم فروش صیادمنش در انتقال‌های بعدی را به فنرباغچه بدهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید